ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکنی‌که بجای رفتن به جام‌جهانی راننده شد!(+عکس)



 
 اخبار ورزشی -  بازیکنی‌که بجای رفتن به جام‌جهانی راننده شد!

یکی از اعضای کادرفنی سابق پرسپولیس در محفلی خصوصی با طعنه به کاپیتان پرسپولیس گفت: «می‌خواست به جام‌جهانی‌ برود ولی فعلاً راننده بقیه بازیکنان شده!»

  محمد نوری که به خاطر نیمکت‌نشینی در ابتدای فصل ناراضی بود، بعد از جدایی علی دایی از جمع سرخپوشان سکوتش را شکست و مدعی شد همین نیمکت‌نشینی‌ها باعث شد او جام‌جهانی‌ را از دست بدهد!

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

 

هر چند نوری به طور مستقیم صحبتی در مورد دایی نکرد ولی مشخص بود او سرمربی سابق را عامل اصلی نرفتنش به تیم‌ملی می‌دانسته است! اما طی روزهای گذشته عکسی از نوری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را پشت فرمان ون حامل بازیکنان این تیم در جزیره کیش نشان می‌داد.

شب گذشته یکی از اعضای کادرفنی سابق پرسپولیس در محفلی خصوصی با طعنه به کاپیتان پرسپولیس گفت: «می‌خواست به جام‌جهانی‌ برود ولی فعلاً راننده بقیه بازیکنان شده!»


 اخبار  ورزشی -  خبر ورزشی


ویدیو مرتبط :
چن تا عکس و توضیحات عجیب ترین عکس جام جهانی(پارت3)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس شوکه کننده ؛ خطر از دست رفتن جام جهانی برای این دروزاه بان




 اخبار ورزشی - عکس شوکه کننده ؛ خطر از دست رفتن جام جهانی برای این دروزاه بان

انتشار تصویری تازه از دروازه بان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ نشان می دهد این بازیکن در خطر از دست دادن رقابت های جام جهانی قرار دارد.

  در تصویر زیر، مانوئل نویر با دست راست بسته شده در حال خروج از کلینیک باشگاهش دیده می شود.

آلمانی ها هنوز به شفاف سازی در مورد وضعیت این دروازه بان آماده نپرداخته اند اما شنیده می شود او در جریان دیدار فینال دی اف بی پوکال، با پارگی لیگامنت مواجه شده و ممکن است رقابت های جام جهانی را از دست بدهد.

این خبر در صورت قطعی شدن می تواند شوک بسیار بزرگی برای مانشافت و یوگی لوو تلقی شود.

 

اخبار,اخبار  ورزشی,فوتبال المان


 اخبار ورزشی - بانک ورزش