ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکنان پرسپولیس عهد‌نامه قهرمانی امضا کردند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از دیدار با رویانیان

بازیکنان پرسپولیس عهد‌نامه قهرمانی امضا کردند

خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر عهدنامه امضا کردند.

محمد رویانیان که پس از پایان تمرین امروز به ورزشگاه درفشی‌فر رفته بود، در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس و باشگاه با بازیکنان جلسه گذاشت.

پس از این موضوع بازیکنان به این نتیجه رسیدند که در حضور مدیرعامل باشگاه عهدنامه‌ای برای قهرمانی در فصل جاری لیگ امضا کنند. در این عهدنامه آمده است که ما بازیکنان سعی و تلاش خواهیم کرد تا به هدف خود یعنی قهرمانی در لیگ برتر برسیم. همه ما برای قهرمانی یکدل شده‌ایم./فارس


ویدیو مرتبط :
جشن قهرمانی بازیکنان بسکتبال رئال مادرید پس از قهرمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتیجه جلسه كمیته فنی پرسپولیس/دایی با همین بازیکنان قول قهرمانی داد



 

 

 

نتیجه جلسه كمیته فنی پرسپولیس/دایی با همین بازیکنان قول قهرمانی داد

 

بررسی دلایل شکست در برابر سپاهان اصفهان، بازی خداحافظی کریم باقری و مطرح شدن نام دو بازیکن سپاهان اصفهان از سوی کادر فنی برای اضافه شدن به ترکیب سرخپوشان از مهمترین مسائل مطرح شده در جلسه چهارشنبه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بود.

محمد رسایی درباره مسائل مطرح شده در جلسه کادر فنی و سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: "سرپرست باشگاه پرسپولیس در این جلسه، شنونده توضیحات کادر فنی درباره شکست در برابر سپاهان اصفهان بود. پس از بحث و بررسی مفصل در این خصوص، درباره برنامه ها و تدابیر اندیشیده شده برای بازی روز شنبه در برابر پیکان نیز صحبت شد."

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس همچنین از قطعی شدن برگزاری بازی خداحافظی برای کریم باقری در دی ماه سال جاری خبر داد و افزود: "بازی خداحافظی آقای باقری 24 دی ماه برگزار می شود و برای این بازی از بین تیم های آتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ، راپیدوین، الاهلی مصر و یا تیم ملی مونته نگرو که آقای کرانچار سرمربیگری آن را بر عهده دارد، یکی به تهران خواهد آمد."

درخواست کادر فنی از سرپرست باشگاه پرسپولیس برای جذب یکی از بازیکنان تیم سپاهان اصفهان، از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود که رسایی دراین باره گفت: "علی دایی از سرپرست باشگاه پرسپولیس خواست برای جذب رضا ناصحی یا مهدی جعفرپور با مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان وارد مذاکره شوند و شرایط جذب یکی از این دو بازیکن را بررسی کنند. دایی همچنین تاکید کرد، پرسپولیس بازیکن مازاد ندارد و ایشان به همین بازیکنان اطمینان کامل و به تک تک آنها نیاز دارد. سرمربی پرسپولیس گفت: با همین بازیکنان قول قهرمانی می دهم."

رسایی تصریح کرد: "در این جلسه اعلام شد؛ بازیکنان، کادر فنی و سرپرستی در مصاحبه های خود از اظهارنظر درباره داوری، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خودداری کنند.

وی از تغییر تاریخ اردوی ترکیه خبر داد و گفت: "اردوی ترکیه و تاریخ بازی های پرسپولیس در این اردو تغییر کرده است و بر این اساس تیم فوتبال پرسپولیس اردوی یک هفته ای خود را از سیزدهم تا بیستم دی ماه در این کشور برگزار می کند و طی روزهای ششم و هشتم ژانویه در یک تورنمنت چهار جانبه به میدان می رود."

در پایان جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، حسین عبدی مدیر تیم های پایه گزارش کاملی را از وضعیت تیم های پایه به اطلاع حاضران رساند.