ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکنانی که به تیم سابق خود برگشتند


سایت گل به مناسبت بازگشت فرناندو تورس به تیم سابق خود، در یکی از مطالب خود به بازیکنان دیگری که به تیم سابق خود باز گشته اند اشاره کرده است.

طرفداری: سایت گل به مناسبت بازگشت فرناندو تورس به تیم سابق خود، در یکی از مطالب خود به بازیکنان دیگری که به تیم سابق خود باز گشته اند اشاره کرده است.

فرناندو تورس (اتلتیکو مادرید): تورس سال های 2001 تا 2007 را در باشگاه اتلتیکو گذراند و سال 2015 باز هم به این باشگاه بازگشت.

بازیکنانی که به تیم سابق خود برگشتند

میشائیل بالاک (بایرلورکوزن):
این هافبک بین سالهای 1999 تا 2002  به همراه لورکوزن، یکباربه فینال لیگ قهرمانان رسیده بود و سال 2010 دوباره به باشگاه لورکوزن بازگشت.

بازیکنانی که به تیم سابق خود برگشتند

جرارد پیکه (بارسلونا): مدافع چپ نیوکمپ موقعی که نوجوان بود برای منچستریونایتد بازی می کرد اما سرانجام سال 2008 به خانه بازگشت و با همراهی پویول دفاع میانی را تشکیل دادند.

بازیکنانی که به تیم سابق خود برگشتند

تیری هانری (آرسنال): این مرد فرانسوی بعد از تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان نسل خود، بین سال های 1999 تا 2007، بهترین گلزن توپچی ها در تمام دوران ها بوده است. او سال 2012 مدت کوتاهی به صورت قرضی به تیم آرسنال بازگشت.

بازیکنانی که به تیم سابق خود برگشتند

هنریک لارسون (هلسینگبورگز): بازیکن سابق تیم ملی سوئد زندگی حرفه ای خود را با این باشگاه آغاز نمود و سال 2006 دوباره به این باشگاه برگشت.

بازیکنانی که به تیم سابق خود برگشتند

خوان سباستین ورون (استودیانتس): این بازیکن فصل نهایی زندگی حرفه ای خود را در باشگاه استودیانتس گذراند همان جایی که زندگی حرفه ای خود را از آنجا شروع کرده بود.

بازیکنانی که به تیم سابق خود برگشتند

روی کاستا (بنفیکا): ستاره سابق پرتقال سال1990 در این باشگاه آغاز به کار نمود بعد از آن به بنفیکا و آ ث میلان رفت و سال 2006 برای گذراندن دو سال آخر زندگی حرفه ای خود به خانه برگشت.

بازیکنانی که به تیم سابق خود برگشتند

مارتین پالرمو (بوکا جونیورز): سه سال همراهی او با غو ل های آرژانتینی، بین سال های 1997 تا 2000، 81 گل در 102 بازی به همراه داشت. سرنوشت درسال 2004 دوباره او را به این باشگاه آورد و او بعد از 7 سال بازی برای بوکا جونیورز، بازنشسته شد.

بازیکنانی که به تیم سابق خود برگشتند

فرانک رایکارد (آژاکس):
پدیده باشگاه هلندی تیم جوانان را مشهور کرد. قبل از اینکه ریکارد به اسپورتینگ لیسبون و آ ث میلان برود سه بار اردویزه را برد. او سال 1993 دوباره به آژاکس برگشت و بازی فینال لیگ قهرمانان سال 1995 را برنده شد.

بازیکنانی که به تیم سابق خود برگشتند

اشتفان افنبرگ (بایرن مونیخ): ستاره سابق آلمان در اولین دوره حضور خود در باشگاه بایرن، بین سال های 1990 تا 1992، جامی به دست نیاورد اما پس از قرارداد دوباره اش با باشگاه،  جام لیگ قهرمانان سال 2001، را بالای سر برد.

بازیکنانی که به تیم سابق خود برگشتند

هاکان شوکور (گالاتاسرای): بازیکن ترکیه ای با باشگاه استانبولی سه سال قرارداد داشت. موقعی که او در سال 1999 از باشگاه بورسااسپور به مدت 3 سال به گالاتاسرای پیوست محبوبیت زیادی به دست آورد. فصل دوم حضور او در گالا به مدت پنج سال و بین سالهای 1995 تا 2000 بود. او پنج سال آخر بازی خود، قبل از بازنشستگی در سال 2008 را باز هم در گالا گذراند.

بازیکنانی که به تیم سابق خود برگشتند


ویدیو مرتبط :
بازیکنانی که به تیم سابق خود گل زدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق عجیب برای تیم ملی فوتبال/ ملی‌پوشان از پای هواپیما برگشتند!



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال ایران

پرواز تیم ملی فوتبال ایران به ازبکستان که قرار بود پیش از ظهر امروز انجام شود با وجود اینکه پرواز چارتر برای این تیم در نظر گرفته شده بود هنوز انجام نشده و بازیکنان از پای هواپیما به ترمینال برگشتند!

به گزارش مهر، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود ساعت ۱۱ امروز راهی ازبکستان شوند، از ساعاتی قبل خود را به فرودگاه رساندند با این امید که با پروازی چارتر راحت تر از گذشته راهی این سفر خواهند شد.

اما برعکس تصور آنها مشکلاتی ایجاد شد که این پرواز هنوز انجام نشده و در حالی که بازیکنان با اتوبوس به پای هواپیما منتقل شده بودند، اما اجازه سوار شدن به آنها داده نشد و پس از دقایق طولانی معطلی آنها به ترمینال بازگردانده شدند.

در این میان برخی بازیکنان و کادر فنی از شرایط بوجود آمده بسیار ناراحت و عصبانی هستند و مصاحبه های تندی را هم در این زمینه انجام دادند.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است برای برگزاری دیداری تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ازبکستان راهی تاشکند شود و بعد از آن روز ۲۴ خردادماه راهی ترکمنستان شود تا خود را برای برگزاری اولین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی آماده کند. این بازی روز ۲۶ خردادماه برگزار خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - مهر