ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیكنان مس گزارشگر بازی را كتك زدند!



 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال مس كرمان استعفا كرد.

به گزارش برنا، در پایان دیدار مس كرمان و فجر سپاس كه به پیروزی تیم میهمان انجامید، مرفاوی با گزارشگر بازی به شدت درگیر شد و سپس سه بازیكن مس یعنی كلاه كج، امرایی و پولادی به حمایت از سرمربی خود به گزارشگر مذكور حمله كردند تا صحنه های عجیبی رقم بخورد و ماموران انتظامی وارد ماجرا شوند.

لازم به ذكر است كه مرفاوی نیز پس از این شكست از سمت خود استعفا كرد.

ضمنا ماموران نیروی انتظامی اجازه خروج اتوبوس مس از ورزشگاه را ندادند و خواستار پیاده شدن سه بازیكن درگیر با گزارشگر كرمانی شدند.


ویدیو مرتبط :
كتك و كتك كاری در فیلم ابر قهرمانان یا(kick. Ass)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیكنان ایرانی در مورد بازی برزیل چه گفته اند؟



 

 بازیكنان ایرانی در مورد بازی برزیل چه گفته اند؟

 

 

ما بازیکنان توانمندی در اختیار داریم و می‌توانیم حتی با این روحیه برزیل را هم شکست دهیم. بازیکنان برزیل شاید برای فرار از  مصدومیت مراقب پای خود باشند اما ما از ابتدا بازی را سفت و محکم آغاز می‌کنیم.

 

تیموریان: شایستگی ایران را نشان می‌دهیم

آندرانیک تیموریان گفت: «با توجه به انگیزه بسیار بالایی که داریم در دیدار مقابل ستارگان برزیل شایستگی های خود را به نمایش می گذاریم.»

هافبک تیم ملی افزود: «بازیکنان ما قصد دارند با ارایه یک بازی زیبا از حیثیت فوتبال ایران در این دیدار دفاع کنند. آرزوی هر بازیکنی است که مقابل تیم برزیل به میدان برود و این موضوع برای من نیز افتخار آمیز است.»

آندو در پایان گفت: «فوتبال غیر قابل پیش بینی است و نمی توانم نتیجه این بازی را پیش بینی کنم. هواداران تیم ملی اطمینان داشته باشند تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم خود خواهیم کرد.»

رحمتی: امیدواریم نتیجه شگفت‌آوری رقم بزنیم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به ایرنا گفت: بازیکنان ایران برای دیدار با برزیل انگیزه بالایی دارند.

سیدمهدی رحمتی گفت: «بازیکنان با انگیزه بالای خود قصد دارند نتیجه شگفت آوری را در مقابل برزیل رقم بزنند. بازی بسیار سختی را در پیش رو داریم و معتقدم تیم ملی در این دیدار محک جدی خواهد خورد.»

دروازه بان تیم ملی ادامه داد: «بازیکنان ما نیاز به برگزاری این گونه دیدار ها دارند تا بتوانند با استرس کمتری از این پس در مقابل تیم های قدرتمند ظاهر شوند. امیدوارم بتوانیم با نتیجه ای که در دیدار مقابل برزیل کسب می کنیم دل مردم خود را شاد کنیم.»

پژمان نوری: از حیثیت فوتبال ایران دفاع می‌کنیم

پژمان نوری گفت: از حیثیت تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل برزیل به خوبی دفاع خواهیم کرد.

او در مورد مسابقه با برزیل گفت: «بازی بسیار دشواری را در مقابل برزیل در پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم با ارایه یک بازی خوب از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم.»

نوری ادامه داد: «برزیل با توجه به تعداد زیاد هوادارانش حتی در دیدار های تدارکاتی نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش می گذارد.»

حاج صفی: می‌توانیم برزیل را ببریم!

در آستانه دیدار ایران برابر برزیل احسان حاج صفی می‌گوید: «تیم ملی ایران توانایی شکست برزیل را هم دارد.»

مدافع تیم فوتبال ایران درباره دیدار پنج‌شنبه ایران برابر برزیل گفت: «در مسابقه با برزیل به فکر کسب نتیجه هستیم. ما بازیکنان توانمندی در اختیار داریم و می‌توانیم حتی با این روحیه برزیل را هم شکست دهیم. بازیکنان برزیل شاید برای فرار از مصدومیت مراقب پای خود باشند اما ما از ابتدا بازی را سفت و محکم آغاز می‌کنیم.»

حاج صفی درباره وضعیت تیم ملی پس از مسابقات غرب آسیا گفت: «شرایط تیم ملی روز به روز بهتر می‌شود. مسابقات غرب آسیا بازیهای تدارکاتی خوبی برای تیم ملی بود. ما در بازی با کویت بدشانس بودیم. فکر می‌کنم کمی آنها را دست کم گرفته بودیم اما واقعا شرایط بدنی تیم کویت عجیب بود. آنها 48 ساعت قبل از بازی با ما 10 نفره 120 دقیقه بازی کرده بودند اما وضعیت بدنی‌شان در بازی برابر ما بسیار خوب بود. ضمن این که آنجا تست دوپینگ هم از آنها نمی‌گرفتند. اما باید بگویم که بازی با کویت روز خوب ما نبود، ضمن آن که چند موقعیت گلزنی خوبی را هم از دست دادیم.»

نكونام: بازی با برزیل یكی از رویاهایم بود

جواد نكونام  درباره خداحافظی كریم باقری از بازی‌های ملی در دیدار برابر برزیل گفت: باید برای تمام بازیكنانی كه برای تیم ملی زحمت كشیدند بازی خداحافظی بگذاریم. باید تجلیل باشكوهی از بازیكنان در بازیهای بزرگ دوستانه در تهران به عمل بیاوریم. كاری كه انجام شده قابل ستایش است.

همین یك قدم كه گذاشته شده جای شكرش باقیست اما باید ادامه پیدا كند. وی در پاسخ به این سوال كه در دیدار برابر برزیل شماره 6 را به كریم باقری خواهید داد، گفت: من كلا هیچ مشكلی با آقای باقری ندارم و در این زمینه هم مشكلی نیست.

بازیكن ایرانی اوساسونا در ادامه درباره وضعیت خود و شجاعی در این تیم گفت: اینجا فوتبال حرفه‌ای است. من و شجاعی هیچ مشكلی در اوساسونا نداریم و شرایطمان در اینجا خوب است. تیم هم به وجود ما نیاز دارد كه اگر غیر از این بود همان ابتدای فصل اجازه جدایی‌مان را می‌دادند.../ایرنا