ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیكنان استقلال از دوشنبه به اردو می روند



 

 

 

بازیكنان استقلال از دوشنبه به اردو می روند

 

لیگ قهرمانان آسیا

بازیكنان استقلال از دوشنبه به اردو می روند

اردوی تیم فوتبال استقلال برای رویارویی با تیم السد قطر از روز دوشنبه آغاز می شود.

تیمهای فوتبال استقلال ایران و السد قطر روز سه شنبه در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

به همین دلیل بازیکنان تیم فوتبال استقلال با دستور کادر فنی اردوی خود را از دوشنبه صبح در هتل آکادمی به تمرینات خود ادامه می دهند.

قرار است در این اردو علاوه بر مرور برنامه های تاکتیکی دو فیلم از بازی های اخیر السد در لیگ داخلی قطر برای آبی پوشان نمایش داده شود و مربیان درخصوص نقاط ضعف و قوت السد برای بازیکنان توضیحاتی ارائه دهند.

به جز محمد محمدی که به خاطر مصدومیت حضورش در بازی برابر السد قطر مبهم است سایر بازیکنان می توانند برای استقلال بازی کنند.


ویدیو مرتبط :
همسران والیبالیها دوشنبه به اینچئون می روند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از استقلال؛ جباری و کرار قطعا به تبریز نمی روند



 

آخرین اخبار از استقلال؛ جباری و کرار قطعا به تبریز نمی روند

 

با توجه به تاخیر در برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال، دو هافبک این تیم در بازی با شهرداری حضور نخواهند داشت.

به گزارش جام نیوز، درحالیکه قرار بود این جلسه از ساعت 10 صبح امروز در دفتر باشگاه استقلال برگزار شود به دلیل جلسه همزمان مدیرعامل استقلال در بیرون باشگاه با تاخیر برگزار خواهد شد.

بر اساس شنیده ها، مجتبی جباری و کرار جاسم قطعا در بازی مقابل شهرداری در تبریز حضور نخواهند داشت.

ناظران معتقدند که مسئولان استقلال به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که از جباری در دربی 73 استفاده کنند. چرا که با توجه به سه کارته شدن کرار در جام حذفی و محرومیت او از حضور در دربی، جباری بهانه ای برای قهر نخواهد داشت.