ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیساز تیم ملی کیست؟


لیست کارلوس کی روش که صبح روز گذشته اعلام شد یک علامت سوال بزرگ را در ذهن هواداران فوتبال ایجاد کرد.

ورزش سه: لیست کارلوس کی روش که صبح روز گذشته اعلام شد یک علامت سوال بزرگ را در ذهن هواداران فوتبال ایجاد کرد. سوال این است که در ترکیب کی روش برای بازی با گوام و هند هیچ هافبک بازیساز تخصصی وجود ندارد که البته این موضوع به سیستم کارلوس کی روش برمی گردد. بعد از خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی کارلوس کی روش هیچ هافبک بازیسازی را به تیم ملی دعوت نکرد. این موضوع را می توان به تاکتیک پرتغالی ها ارتباط داد چراکه آنها معمولا در تیم هایشان از یک هافبک پست 10 استفاده نمی کنند.

با توجه به اینکه کارلوس کی روش مسعود شجاعی را به تیم ملی دعوت نکرده، احتمالا احسان حاج صفی به عنوان هافبک پشت مهاجم ایفای نقش خواهد کرد و وحید امیری و اشکان دژاگه هم وینگرهای چپ و راست او را تشکیل می دهند.


ویدیو مرتبط :
از تاکید وزارت ورزش بر اردوی تیم های ملی تا حواشی قهرمانی تیم ملی تکواندو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"خائن" تیم ملی کیست؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

"خائن" تیم ملی کیست؟

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال گفته است که پس از صعود به جام جهانی اسامی خائنین به تیم ملی را افشا می‌کند. حال سوال این است که این خائنین چه کسانی هستند و اگر وجود دارند چرا افشای نامشان به بعد موکول شده است. همچنین فدراسیون فوتبال باید پاسخ دهد که چرا برابر چنین ادعایی سکوت کرده است؟

پس از شکست تیم ملی فوتبال برابر ازبکستان در مسابقات انتخابی جام جهانی 2014، کارلوس کی‌روش برای استراحت به کشورش بازگشت و مدتی از هیاهوی فوتبال در ایران دور بود. در همین اثنا بود که زمزمه‌های عجیبی از برخی رسانه‌ها و محافل ورزشی به گوش رسید که حرف همه آنها یک چیز بود؛ در تیم ملی کسانی هستند که می‌خواهند قطر را به جام جهانی بفرستند. همان رسانه‌ها و صاحبان آن زمزمه‌های محفلی، بخش بزرگ اتهام خیانت به تیم ملی را متوجه کارلوس کی‌روش می‌دانستند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی که پس از شکست برابر ازبکستان روزه سکوت گرفته بود و درباره حواشی آن شکست صحبتی نمی‌کرد، پس از بازگشت به ایران هم در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وجود خائن در تیم ملی چیزی نگفت تا این که بالاخره تصمیم گرفت از یک راز رونمایی کند؛ رازی که دیگر سر به مهر نبود، وجود افرادی بود که به زعم سرمربی تیم ملی با هدف کمک به قطر چوب لای چرخ تیم ملی می‌گذراند! کی‌روش اعلام کرد که نام این خائن‌ها را پس از صعود تیم ملی به جام جهانی افشا می‌کند.

پرسشی که این جا پیش می‌آید این است که چرا سرمربی تیم ملی، حالا و در شرایطی که کار صعود تیم ملی به جام جهانی سخت شده از وجود خائنین در تیم ملی حرف می‌زند؟ همچنین این سوال که چرا وقتی نوک پیکان اتهامات به سمت کی‌روش نشانه رفت، او در این رابطه لب به سخن باز کرده؟

سوال مهم دیگر این است که اگر در تیم ملی خائنین هستند، چرا افشای نامشان توسط کی‌روش به بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی موکول شده است؟ و این که اگر خدای نکرده تیم ملی به جام جهانی نرود، آیا نام خائن‌ها فاش نمی‌شود؟

در نهایت سوالی که شاید از همه سوالات قبلی مهم‌تر باشد این است که چرا فدراسیون فوتبال ایران برابر چنین ادعاها و اتهام‌هایی سکوت کرده و موضعی روشن اتخاذ نمی‌کند؟

در زمانی که تیم ملی در راه صعود به رقابت مهمی مثل جام جهانی است، همه چیز باید برای رسیدن به هدف مهیا باشد و مهم‌ترین مساله در این بین، حفظ آرامش تیم ملی است. مطرح شدن ادعاهایی مانند وجود خائن در تیم ملی در صورتی که واضح و روشن بیان نشود فقط و فقط آرامش را از تیم ملی می‌گیرد و رسانه‌ها را ناچار می‌کند بیش از پیش به حواشی بپردازند. انتظار می‌رود که فدراسیون فوتبال هر چه سریع‌تر در این رابطه با اعلام موضع شفاف، آسمان فوتبال ایران را از غبار اتهام‌های خطرناک پاک کند./ایسنا