ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت مثلث مصدومان بارسا به تمرینات


مهاجم برزیلی، مدافع بلژیکی و دروازه‌بان آلمانی آبی‌واناری‌ها با پشت سر گذاشتن دوره ریکاوری خود به تمرینات این تیم بازگشتند.

خبرگزاری تسنیم: نیمار، توماس فرمائلن و مارک آندره تراشگن که به دلیل مصدومیت قادر به حضور در تمرینات گروهی بارسلونا نبودند، روز گذشته به هم‌تیمی‌های‌خود ملحق شدند تا برای حضور در هفته دوم لالیگای اسپانیا آماده شوند.

در میان این سه بازیکن نیمار این شانس را داشت که در بازی اول کاتالان‌ها برابر الچه به میدان برود، چون توانسته بود مصدومیتی که در جام جهانی 2014 به آن دچار شد را پشت سر بگذارد اما درست در آستانه بازی قوزک او پیچ خورد وجای خود را به منیر الحدادی داد که با درخشش خود بسیاری از هواداران بارسا را متحیر کرد.

فرمائلن، مدافع تیم ملی بلژیک نیز که در جام جهانی 2014 دچار کشیدگی همسترینگ شده بود به مرز آمادگی کامل رسیده و این در حالی است که مصدومیت تراشتگن که دو هفته پیش از ناحیه کمر آسیب دید نیز برطرف شده است.

هر سه بازیکن تمرینات انفرادی خود را از ابتدای هفته آغاز کرده بودند اما لوئیس انریکه، سرمربی تیم تا دیروز به آنها اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداده بود.

بارسلونا اولین بازی خود را در فصل جدید لالیگا با کسب پیروزی 3 بر صفر برابر الچه پشت سرگذاشت که این اولین پیروزی رسمی انریکه به عنوان سرمربی کاتالان‌ها بود. بازی دوم آبی‌واناری‌ها یکشنبه هفته آینده در خانه ویارئال است.


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ تمرینات بارسا؛بازگشت نیمار و ترشتگن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیمار به تمرینات بارسا بازگشت


ستاره جوان و برزیلی تیم بارسلونا بهبود یافته و به با تیم به تمرین پرداخته است.

طرفداری: به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، این بازیکن 22 سال در جریان مسابقه یک چهارم نهایی جام جهانی، در برخورد با زونیگا از ناحیه کمر به شدت آسیب دید و ادامه مسابقات را از دست داد.

اما حال پس از گذشت کمتر 6 هفته توان خود را به دست آورده و روز دوشنبه (امروز) به طور کامل در تمرینات تیم بارسا شرکت کرده است. ژاوی و متئو نیز بدون مشکل می توانند در تمرینات شرکت کنند.

بنابراین تنها بازیکنی که در حال حاضر مصدوم است و باید به شکل جداگانه تمرین کند، توماس فرمالن می باشد که دیروز با مبلغ 19 میلیون یورو از آرسنال به نیوکمپ آمد و فعلا باید زیر نظر فیزیوتراپ کار کند.