ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت سوشا به ترکیب اصلی پرسپولیس


دروازه بان حاشیه ای تیم پرسپولیس مجددا به ترکیب اصلی این تیم بازگشت.

جام نیـوز: با توجه به عملکرد نسبتا ضعیف الکساندر لوبانف در درون دروازه پرسپولیس به خصوص در بازی با سایپا که برد پرسپولیس در لحظات پایانی با مساوی عوض شد کادرفنی این تیم تصمیم گرفت یک بار دیگر به دروازه بان اول خود فرصت بازی بدهد.
 
سوشا مکانی اخرین بار مقابل استقلال خوزستان درون دروازه پرسپولیس ایستاد اما بعد از آن به دلیل برخی حواشی حتی به زندان اوین هم رفت اما بالاخره با موافقت مقام قضایی این دروازه بان مجددا فرصت بازی کردن را به دست آورد.
 
حالا امروز مکانی دروازه بان اول تیم پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی خواهد بود و بعد از مدت ها دوباره او سنگربان قفس توری تیمش خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اخراج سوشا مکانی از پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب پرسپولیس برای بازی با پدیده مشخص شد/ بازگشت کمندانی به ترکیب اصلی



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پرسپولیس

از سوی کادرفنی سرخ‌پوشان ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز مقابل پدیده مشخص شد.

 ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی امروز مقابل پدیده خراسان مشخص شد.

سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضائیان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد کمندانی، محسن مسلمان، امید عالیشاه و مهدی طارمی یازده بازیکن پرسپولیس در این بازی هستند.

دیدار تیم‌های پدیده و پرسپولیس امروز ساعت 14 و 45 دقیقه در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

 

 اخبار  ورزشی  -  فارس