ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت رونالدو به خانه با چشم کبود+عکس


درد روحی حذف زودهنگام پرتغال از جام جهانی ۲۰۱۴ برای کاپیتان این تیم با درد جسمی توأم شد تا خاطره سفر به برزیل برای او تلخ‌تر شود.

بیست چهارده: درد روحی حذف زودهنگام پرتغال از جام جهانی ۲۰۱۴ برای کاپیتان این تیم با درد جسمی توأم شد تا خاطره سفر به برزیل برای او تلخ‌تر شود.

بازیکنان تیم ملی پرتغال پس از ناکامی در صعود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴، شب گذشته (شنبه) با چهرهایی مغموم به خانه بازگشتند که در میان آنها چهره کاپیتان تیم دیدنی‌‌تر از دیگر بازیکنان بود.

بازگشت رونالدو به خانه با چشم کبود

رونالدو در حالی وارد فرودگاه پورتلای لیسبون شد که کبودی زیر چشمش توجه تمام هوادارانی که برای استقبال و تشویق او انتظارش را می‌کشیدند، جلب کرد.

ستاره تیم رئال مادرید که با چهره‌ای جدی و عبوس از کنار هواداران رد شد و حاضر به گفت‌وگو با هیچ خبرنگاری هم نشد،‌ در آخرین بازی پرتغال در مرحله گروهی برابر غنا با صورتی سالم به میدان رفته بود.


ویدیو مرتبط :
وحیدطالبلو،به استقلال بازگشت..صاحبخانه،به خانه بازگشت!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت گربه پس از 16 سال به خانه +عکس



بازگشت گربه پس از 16 سال به خانه +عکس

در شهر مونیخ در کشور آلمان یک گربه پس از 16 سال مفقودی دوباره پیدا شده است . این گربه پس از 16 سال در جنگلی در 40 کیلومتری محل زندگی صاحب خود دوباره پیدا شده است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، داشتن حیوانات خانگی در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی امری بسیار عادی است و صاحبان این حیوانات به دلایل مختلفی به این حیوانات وابسته می شوند.

 

در این میان تعدادی از این حیوانات در طول سال گم شده و دیگر هرگز پیدا نمی شوند. در شهر مونیخ در کشور آلمان یک گربه پس از 16 سال مفقودی دوباره پیدا شده است . این گربه در سال 1996 میلادی از خانه صاحب خود خارج شده و پس از آن هرگز دوباره مراجعه نکرد. نهایتا در روزهای اخیر این گربه در جنگلی در فاصله 40 کیلومتری خانه صاحب خود توسط تعدادی گردشگر پیدا شده و به دلیل نداشتن شرایط جسمی مناسب به یک مرکز درمانی مخصوص حیوانات منتقل می شود.

 

نهایتا از طریق خالکوبی پشت یکی از گوشهای این گربه صاحب آن مشخص شده و گربه به آنها تحویل می شود. صاحب این گربه می گوید: در ابتدا این گربه از وضعیت مناسب جسمانی برخوردار نبود اما کم کم در حال بهبود بوده و از این که دوباره به خانه خود بازگشته خوشحال است./باشگاه خبرنگاران


بازگشت گربه,خواندنی ها,اخبار خواندینی,شهر مونیخ ,اخبار جالب ,