ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت رونالدوی اصلی به فوتبال!


رونالدوی برزیلی می‌خواهد با یک تیم آمریکایی به مستطیل سبز برگردد.

خبرگزاری ایسنا: رونالدوی برزیلی که 4 سال پیش از فوتبال خداحافظی کرد می‌خواهد بار دیگر به فوتبال برگردد. این بازیکن برزیلی گلزن که خیلی‌ها او را برترین مهاجم فوتبال جهان می‌دانند رژیم غذایی سختی را تحمل کرده است تا بتواند بار دیگر حضور در مستطیل سبز را تجربه کند و در فورت لادردال آمریکا به بازی بپردازد.

رونالدو نازاریا دالیما در تیم‌های مطرحی چون اینتر، بارسلونا و رئال مادرید بازی کرده و یکی از سهامداران اصلی فورت لادردال است و به نظر می‌رسد کسب درآمد هنگفت و دلتنگی برای بازی فوتبال باعث شده است تا این ستاره بار دیگر به فوتبال برگردد.

رونالدو با تایید خبر بازگشتش به فوتبال گفت: بله این اتفاق قرار است به زودی رخ دهد و از مرحله پلی اف در تیم جدیدم بازی خواهم کرد.

برزیل در جام جهانی 2014 نتایج ضعیفی کسب کرد و در رده چهارم قرار گرفت. پس از این نتایج ضعیف مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل با برکناری اسکولاری، کارلوس دونگا را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد. دونگا در بازگشت مجدد به عنوان سرمربی برزیل نتایج خوبی کرد. برزیل با هدایت دونگا پس از جام جهانی 6 بازی برگزار کرد که در هر 6 بازی به برتری رسید.

رونالدو ستاره سابق تیم ملی برزیل از نتایج اخیر این تیم ابراز رضایت کرد و گفت:‌ هنوز خیلی زود است که شاهد ایجاد تغییری در تیم ملی برزیل باشیم. فراموش کردن جام جهانی کار خیلی سختی است. شکست برابر آلمان تا مدت‌ها در یاد برزیلی‌ها می‌ماند و جبران آن خیلی مشکل است. می‌دانم که کار دونگا خیلی سخت است. او باید اعتماد به نفس را بار دیگر به بازیکنان برزیل برگرداند و این کار خیلی سختی است.

رونالدو در 98 بازی ملی برای برزیل 62 گل به ثمر رساند و بیش از 300 گل باشگاهی نیز ثبت کرد. حضور این بازیکن برزیلی می‌تواند از نظر تبلیغی و رسانه‌ای به سود لیگ آمریکا باشد.


ویدیو مرتبط :
حرکات تکنیکی سه رونالدوی فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیكجو: رقیب اصلی تیم فوتبال راه آهن مشكلات مالی است



 

 

نیكجو: رقیب اصلی تیم فوتبال راه آهن مشكلات مالی است

 

سرپرست تیم فوتبال راه آهن شهرری گفت : رقیب اصلی این تیم در لیگ برتر باشگاه های ایران مشکلات مالی است.

''علی نیکجو'' گفت: متاسفانه هنوز مشکلات مالی باشگاه راه آهن برطرف نشده است و این امر روحیه بازیکنان را کاهش داده است.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم راه آهن تنها 16 درصد از مبلغ دستمزدهای خود را دریافت کرده اند، اظهار داشت:بحران مالی در باشگاه، تاثیر نامطلوبی برعملکرد تیم گذاشته است.

نیکجو درباره جذب ''صابر میرقربانی'' مهاجم تیم پیکان گفت: مدیران دو باشگاه بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند تا این مهاجم بتواند به باشگاه راه آهن منتقل شود.

سرپرست تیم راه آهن از جذب ''روح الله بیگدلی'' و یک مدافع صربستانی خبر داد و افزود: امیدوارم این دو بازیکن جدید بتوانند مشکلات خط دفاع و حمله راه آهن را رفع کنند.

وی درباره دیدار حساس راه آهن برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: راه آهن همیشه بازی های خوبی را مقابل تیم های بالای جدول لیگ برتر برگزار کرده است به طوریکه شاهد جدال تماشاگرپسندی از سوی این دو تیم خواهیم بود.

نیکجو با بیان اینکه راه آهن بدون هیچ بازیکن مصدوم و محرومی برابر سپاهان صف آرایی خواهد کرد، افزود : امیدوارم بازیکنان عمکلرد قابل قبولی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی به نمایش بگذارند.

دیدار تیم های راه آهن و سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران عصر پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود.

دو تیم در دور رفت این رقابت ها که در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار شد به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند.