ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت راموس به ترکیب رئال مادرید


مدافع میانی کهکشانی‌‌ها دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی بازگشته است.

خبرگزاری تسنیم: هواداران رئال مادرید که در یک ماه اخیر شوک‌های فراوانی را بابت نمایش ضعیف خط دفاعی تیم‌شان متحمل شدند، از حالا می‌تواند با خیالی آسوده‌تر بازی‌های تیم محبوب خود را پیگیری کنند، چرا که یکی از ستون‌های تدافعی آنها یعنی سرخیو راموس آماده بازگشت به میادین شده است.

در اُفت محسوس عملکرد رئال مادرید در هفته گذشته که نه تنها صدر جدول رده‌بندی لالیگا را پس از چهار ماه به بارسلونا تقدیم کرد بلکه به زحمت جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، غیبت راموس نقش بسزایی داشت، چرا که خط دفاعی تیم از هم پاشیده و بی‌نظم نشان می‌داد.

راموس در روز چهارم فوریه (15 بهمن) آسیب دید و حالا پس از گذشت 39 روز آماده بازگشت به میادین است. روزی که راموس مصدوم شد رئال مادرید صدرنشین جدول لالیگا بود اما در پنج دیداری که او در لیگ غایب بود، رئال مادرید دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست داشت. در اروپا هم رئال بدون کاپیتان دوم خود دو بازی انجام داد که یکی از آنها پیروزی خارج از خانه برابر شالکه و دیگری شکست 4 بر 3 خانگی برابر این تیم بود.

بازگشت راموس به ترکیب رئال مادرید بدون شک به معنای بازگشت رافائل واران به نیمکت رئال مادرید است. این در حالی است که کهکشانی‌ها هفته آینده در حساس‌ترین بازی خود در نیم‌فصل دوم لالیگا میهمان بارسلونای صدرنشین هستند.

به گزارش مارکا احتمال اینکه آنچلوتی برای بازی امروز (شنبه) تیمش برابر لوانته تصمیم بگیرد به راموس میدان بدهد زیاد است تا او را برای حضور در ال‌کلاسیکو آماده کند.


ویدیو مرتبط :
مادر سرجیو راموس : راموس در رئال مادرید میماند .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت رونالدو و راموس به تمرین رئال مادرید


دو ستاره تیم فو‌تبا‌ل ر‌ئال‌ ماد‌رید در تمرینات این تیم حاضر شدند.

خبرگزاری ایسنا: سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو که دچار آسیب‌دیدگی‌های کوچکی شده بودند به تمرینات ر‌ئال‌ ماد‌رید بازگشتند.

راموس که هنوز قرارداد جدیدی با ر‌ئال‌ ماد‌رید امضا نکرده و تاکنون صحبت‌های زیادی در مورد انتقالش به منچستریونایتد شنیده شده در دیدار با بایرن مونیخ در چارچوب Audi Cup دچار آسیب‌دیدگی‌ شده بود و پس از آن در ترکیب تیمش حضور نداشت.

رونالدو هم که کمی با آسیب‌دیدگی‌ کمر روبرو شده بود، از دیدار دوستانه تیمش در کشور نروژ جا ماند. او اکنون می‌تواند تیمش را در رویارویی با اسپورتینگ خیخون همراهی کند.