ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت توسکی به استقلال در دقیقه 90!


توسکی هافبک آلمانی در حالی که در فرودگاه امام(ره) حاضر شده بود تا ایران را ترک کند با تماس مسئولان استقلال از سفر به آلمان منصرف شد.

خبرگزاری فارس: در حالی که توسکی هافبک آلمانی امشب قصد ترک ایران را داشت و حتی در فرودگاه بین المللی امام (ره) نیز حاضر شده بود با تماس مسئولان باشگاه استقلال در تهران ماندنی شد!

این بازیکن که امروز با ناراحتی تمرین تیم فوتبال استقلال را ترک کرده بود قصد داشت با پرواز ساعت 21 و 30 تهران را به مقصد فرانکفورت ترک کند اما یکی از مسئولان باشگاه استقلال با وی تماس گرفت و اعلام کرد کادر فنی نظرش بر این است که وی فعلا در تهران بماند و ابتدا در تست های پزشکی باشگاه شرکت کند. به همین علت این بازیکن پس از مشورت با مدیر برنامه‌های خود تصمیم گرفت در تهران بماند.

قرار است مسئولان باشگاه استقلال فردا در این زمینه تصمیم گیری کنند.


ویدیو مرتبط :
برنامه 90- حواشی بازگشت استقلال اهواز به لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال در دقیقه 90 به صدر برگشت



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و هشتم لیگ برتر

استقلال در دقیقه 90 به صدر برگشت

تیم فوتبال استقلال در لحظات پایانی از شکست مقابل صبا گریخت.

در آخرین بازی از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:20 امروز (دوشنبه) تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

به گزارش ایسنا،ایمان رزاقی راد (29)، تک گل صبا را به ثمر رساند. در ادامه بازی استقلال برای جبران گل خورده با نفرات بیشتری حمله کرد و تا دقایق پایانی نیمه دوم نتوانست عقب ماندگی را جبران کند. شوت‌های از راه دور و بازی مستقیم و سانترهای آبی‌ها جواب نداد.

در دقیقه 89 بازی سانتر خسرو حیدری از سمت راست پس از رد و بدل شدن توپ میان دو سه بازیکن استقلال و صبا به برخورد مدافع صبا با امیرحسین صادقی انجامید که جهانبازی داور مسابقه این صحنه را پنالتی تشخیص داد و آرش برهانی با گل کردن این پنالتی بازی را برای استقلال به تساوی کشاند تا قلعه‌نویی و تیمش از پنجمین شکست فصل فرار کنند.

در لحظات پایانی این بازی سهراب بختیاری‌زاده کاپیتان صبا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

استقلال به لطف این تساوی 56 امتیازی شد و بالاتر از تراکتورسازی در صدر جدول قرار گرفت. صبا هم با 37 امتیاز به رده دهم جدول صعود کرد./ایسنا