ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت اولادی به تمرینات ملوان


مهاجم تیم فوتبال ملوان با نظر سرمربی به تمرینات این تیم بازگشت.

خبرگزاری فارس: محمد نصرالله‌زاده مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان انزلی در مورد فهرست مازاد تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: مدیران باشگاه ملوان در تلاش هستند که تیم قدرتمندی را آماده مسابقات کنند به همین دلیل با نظر سرمربی تیم فهرست مازاد اولیه اعلام شد و مرتضی فلاحتی، محمد غلامین، حمید گلزایی، حسام یعقوبی و جمال حسینی از فهرست ملوان بیرون رفتند. باید از این بازیکنان که در زمان حضورشان در باشگاه تمام تلاششان را کردند تشکر کنیم.

وی ادامه داد: مهرداد اولادی هم با نظر سرمربی به تمرینات بازگشت اما ممکن است فهرست دیگری از بازیکنان مازاد در نیم‌فصل اعلام شود زیرا ما برای تقویت تیم مجبور هستیم که برخی از بازیکنانی که از نظر کادر فنی کارایی لازم را ندارند از فهرست تیم خارج کنیم و بازیکنان جدیدی به جای آنها جذب کنیم.


ویدیو مرتبط :
گل اولادی؛ ملوان – پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كیانی به تمرینات تراكتورسازی بازگشت



 

 

 

 

كیانی به تمرینات تراكتورسازی بازگشت

 

كیانی به تمرینات تراكتورسازی بازگشت

هافبک تراکتورسازی با رای کمیته انضباطی باشگاه به تمرینات این تیم بازگشت.

جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی برای رسیدگی به اخراج مهدی کیانی در بازی با شهرداری تبریز روز گذشته برگزار شد.

باشگاه تراکتورسازی این بازیکن را با جریمه نقدی روبرو کرد ولی اجازه حضور در تمرینات را به وی داد.

مسئولان تراکتورسازی در حالی که این بازیکن را با جریمه نقدی روبرو کردند نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون در مورد کیانی مبنی بر جریمه نقدی و محرومیت یک جلسه ای معترض هستند و این اعتراض را به کمیته انضباطی اعلام کردند.