ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت امپراتور به شرق آسیا


افشین قطبی، سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران، ساعتی پیش رو به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید بوریرام معرفی شد.

ورزش سه: افشین قطبی، سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران، ساعتی پیش رو به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید بوریرام معرفی شد.

قطبی که بعد از جدایی از باشگاه ژاپنی شیمیزو اس پالس برای مدتی هدایت تیمی را برعهده نداشت، بعد از مذاکرات فشرده با مدیران بوریرام، سرانجام با این باشگاه به توافق رسید.

بوریرام در این فصل نتوانست رتبه ای بهتر از سومی به دست بیاوردو به همین دلیل، مدیران این باشگاه تصمیم به اخراج الکساندر گاما، سرمربی برزیلی این باشگاه، گرفتند. در نهایت بعد از شایعاتی که از روز گذشته قوت گرفت، او امروز به طور رسمی به عنوان سرمربی بوریرام معرفی شد.

بازگشت امپراتور به شرق آسیا

قطبی در مدتی که سرمربی تیمی نبود، تنها برای دو بازی، به درخواست پاتریک کلایورت، به عنوان دستیار تیم ملی کورسائو را همراهی کرد.

کمک های قطبی در بوریرام، مارکو آنتونیو آلوارز (کمک اول)، زوران میانوویچ (مربی دروازه بان ها) و دنیل ارهارد (مربی بدنساز) هستند.


ویدیو مرتبط :
سفر به شرق آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كره جنوبی سرانجام تسلیم آمریكا شد: تعلیق فعالیت مهم ترین بانك ایرانی در شرق آسیا



 

كره جنوبی سرانجام تسلیم آمریكا شد: تعلیق فعالیت مهم ترین بانك ایرانی در شرق آسیا

كره جنوبی سرانجام تسلیم آمریكا شد: تعلیق فعالیت مهم ترین بانك ایرانی در شرق آسیا

دو هزار شرکت کره ای دارای روابط بازرگانی با ایران، تحت تاثیر تعطیل شدن شعبه سئول بانک ملت قرار می گیرند.

کره جنوبی فعالیت بانک ملت در این کشور را به حالت تعلیق درآورد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، هیئت نظارت بر فعالیت های بانکی کره جنوبی امروز پنجشنبه اعلام کرد فعالیت شعبه بانک ملت در سئول را به حال تعلیق درآورده است.

هیئت خدمات مالی کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد: فعالیت های شعبه سئول بانک ملت ایران به دلیل نقض قانون تبدیل ارز، از 11 اکتبر جاری تعلیق می شود!

تعطیلی بانك ملت شعبه سئول كه عهده دار فعالیت های مالی ایران در منطقه شرق آسیاست ،‌ از درخواست های اصلی آمریكا از دولت كرده جنوبی بوده كه تا كنون دولت سئول زیر بار آن نمی رفت. از این رو ، ‌اتهام نقض قانون تبدیل ارز ،‌ صرفاً‌ بهانه ای برای تعلیق فعالیت این شعبه است.

یک مقام مسول در این هیئت نیز گفته است: فعالیت های شعبه سئول بانک ملت  تقریبا به صورت کامل متوقف خواهد شد زیرا اکثر فعالیت های آن مربوط به تبدیل ارزهای خارجی است.

خبرگزاری فرانسه در این باره می نویسد: بانک ملت یکی از بزرگترین بانک های ایران است و شعبه سئول آن تنها شعبه این بانک در خارج از خاورمیانه و اروپاست.

این خبرگزاری اضافه می کند: دو هزار شرکت کره ای دارای روابط بازرگانی با ایران،  تحت تاثیر تعطیل شدن شعبه سئول بانک ملت قرار می گیرند.

تحریم های کره جنوبی

کره جنوبی پیش از این اعلام کرده بود که تمامی تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران را اعمال می کند اما پس از آن تحت فشارهای بسیار آمریکا، سئول نیز  از اعمال تحریم های مستقلی علیه تهران خبر داد.

تعطیلی شعبه سئول بانک ملت یکی از مهمترین خواسته های مقامات آمریکایی از کره جنوبی بود.

با این حال چندی پیش مقامات بانک مرکزی کره جنوبی از توافق با همتایان ایرانی خود برای افتتاح حساب ارزی مشترک برای تبادلات مالی میان دو کشور خبر داده بودند...../تحلیل:عصرایران