ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس


باشگاه پرسپولیس با اسپانسر پیشین این باشگاه که در زمان مدیریت حمیدرضا سیاسی قطع همکاری کرده بود، مجددا همکاری‌هایش را از سر می‌گیرد.

خبرگزاری مهر: شرکت «بهنام پیشرو کیش» در ابتدای این فصل به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس کارش را آغاز کرد و حتی مبالغی را به این باشگاه پرداخت ولی اختلافات حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پیشین باشگاه با این اسپانسر در نهایت باعث شد تا قرارداد سرخپوشان با این شرکت فسخ شود.

حالا با گذشت چند ماه و در شرایطی که سیاسی در بازداشت به سر می‌برد، محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با اسپانسر پیشین این باشگاه انجام داده و به توافقاتی هم رسیده است. این موضوعی است که محمود خوردبین سرپرست سرخپوشان امروز به خبرنگارانی که مقابل در باشگاه پرسپولیس حضور داشتند داد و گفت: با شرکت بهنام پیشرو توافق کرده‌ایم و این شرکت اسپانسر ما خواهد بود.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند. بازیکنان این تیم هم به صورت غیر رسمی تهدید کرده‌اند که در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان بعد از بازی با لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا، در تمرینات حضور نخواهند یافت.

البته عبدالله تفرشی معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس بدون تکذیب و تایید این مطلب، به خبرنگار مهر گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. بررسی‌هایی انجام می‌شود. فقط می‌توانم بگویم تا فردا صبر کنید.


ویدیو مرتبط :
پیراهن های جدید باشگاه های بزرگ اروپا با اسپانسر قدیمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخترع «بستنی طلا»ی برج میلاد، اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس



اخبار ,اخبار ورزشی ,اسپانسر پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - رمزگشایی از اسپانسر پرسپولیس
مخترع «بستنی طلا»ی برج میلاد، اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس با یک اسپانسر 30 میلیاردی و یک علامت سوال مقابل نام این اسپانسر همچنان خبر ساز است. اگرچه در روزهای اخیر «محمد پوستی» را به عنوان شخصیت اصلی تیم اسپانسری پرسپولیس معرفی می کنند اما گویا «تقی گل‌رخسار» کسی است که برند پرسپولیس را اجاره کرده است. مردی که چند سال پیش با بستنی طلای برج میلاد خبرساز شده بود.

مخترع «بستنی طلا»ی برج میلاد، اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس گرچه اواخر هفته گذشته وزارت ورزش و جوانان از امضای قطعی قرارداد با اسپانسر پرسپولیس خبر داده بود اما همچنان ابهام‌ فراوانی در خصوص  شرکت یا گروه اقتصادی که قرار است اسپانسر پرسپولیس در یک سال آینده شود وجود دارد.

به گزارش تابناک، سال گذشته اسپانسر روی پیراهن پرسپولیس رقمی نزدیک به 7 میلیارد تومان پرداخت کرده بود و حالا اسپانسر جدید این باشگاه قرار است برای یک سال مبلغ 30 میلیارد تومان را بپردازد. همین تفاوت قیمت بیش از چهار برابری در خصوص رقم اسپانسرینگ این تیم موجب شده که در خصوص این قرارداد ابهام‌های فراوانی ایجاد شود. اینکه این گروه کیست؟چیست؟ و کجاست؟ چگونه قرار است در ازای پرداخت 30 میلیارد تومان درآمدزایی کند؟ چه ارتباطی میان آن‌ها و اعضای هیات مدیره پرسپولیس وجود دارد؟ همه و همه موجب شده تا همه نسبت به اسپانسر میلیاردر پرسپولیس حساس شوند.

تا پیش از این همه  همه از یک نام سخن می‌گفتند. «محمد پوستی» که او را شخصیت پشت پرده هیات مدیره پرسپولیس و شخصیت اصلی تامین کننده 30 میلیارد تومان این تیم می‌دانستند.

حضور پوستی و شایعات حول او موجب شده بود تا همه تشکیل ترکیب هیات مدیره پرسپولیس را به او نسبت بدهند. هیات مدیره‌ای که وزارت ورزش تاکید داشت دیگر سیاسی نیست و قرار است کار اقتصادی کند. بنابراین اگر سه چهره ورزشی هیات مدیره و طاهری، مشاور اقتصادی وزیر را از این ترکیب کنار بگذاریم به پنج عضو دیگر هیات مدیره می‌رسیم.

 از میان این پنج تن هم خواجه‌وند، مشاور حقوقی است که دوست نزدیک امیر خادم و معتمد او در هیات مدیره نه نفره پرسپولیس است اما سایر شخصیت‌ها که تقریبا همگی گمنام هستند از دوستان نزدیک محمد پوستی و به طرز عجیبی همگی با شهرداری تهران در ارتباط هستند. «مونسان» پیش از ریاست منطقه آزاد کیش، در معاونت توسعه اماکن فرهنگی شهرداری تهران فعالیت داشته و از دوستان صمیمی پوستی است.

«محمد سیاسی»، رئیس هیات مدیره‌ای که  اگرچه خودش را فعال اقتصادی معرفی کرده اما رفت و آمدهای هر روزه او حوالی خیابان بهشت او را بی ارتباط به شهرداری نمی‌کند و مصطفی سلیمی و کاظم پور هم که هر دو از طرف گروه مالکین یک ساله برند به تیم هیات مدیره اضافه شدند یکی از مردان با سابقه شهرداری تهران و دیگری عضو خانه معلم و فعال اقتصادی است و همه و همه از دوستان صمیمی محمد پوستی. این گروه جدید یک عضو در سایه دیگر هم دارد که دو سال پیش مدیریت رستوران‌های برج میلاد شهرداری تهران را برعهده داشته است.

اخبار جدیدتری منتشر شده که انگار شخصیت اصلی و پشت پرده اسپانسری پرسپولیس مردی است که یکی دو سال پیش با ماجرای معروف «بستنی طلا»یش در رستوران گردان برج میلاد خبر ساز شده بود. تقی‌گل‌رخسار که یکی دو سال پیش مدیریت رستوران‌های برج میلاد را برعهده داشت و با ماجرای سر بستنی 400 هزار تومانی طلایش در رستوران گردان برج میلاد جنجالی خبری را در شهریور ماه سال 90 ایجاد کرده بود یکی دو سال بعد از بی‌خبری سر از پرسپولیس دراورده است. برای پرسپولیسی که مدیران قبلی‌اش با افتتاح رستوران قصد درآمدزایی داشتند حالا گویا اسپانسری پیدا شده که خودش دستی در میدیریت رستوران در تهران دارد و علاوه بر این موضوع ارتباط نزدیکی هم با مدیران فعال بخش پتروشیمی دارد.

برخلاف اینکه در ساعت گذشته شرکت "بهنام پیشروی کیش" به عنوان اسپانسر پرسپولیس معرفی شده ممکن است امسال پرسپولیس با تبلیغات شرکت «جهان صنعت» در مسابقات لیگ حاضر شود. شرکتی که با عنوان «شرکت بین‌المللی سرمایه‌گذاری اقتصاد جهان صنعت» در سال 1392 به ثبت رسیده و با مدیریت تقی گل‌رخسار و احسان خادم مدیریت می‌شود.

 اگرچه در همه دنیا قرارداد اسپانسرها با تبلغات فراوان و نشست خبری پر سرو صدا بسته می‌شود اما همچنان اسپانسر میلیاردر پرسپولیس یکی از علامت سوال‌های بزرگ تغییر و تحوالات این تیم است.

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,اسپانسر پرسپولیس

اخبار ورزشی - تابناک