ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت «آپاچی» به بوکاجونیورز؟


رسانه های ایتالیایی خبر دادند کارلوس توس قصد دارد با ترک یوونتوس به بوکاجونیورز برگردد.

ایسنا: کارلوس توس مهاجم آرژانتینی گلزن یوونتوس در این تیم نمایش خوبی داشته است و توانسته در صدر جدول گلزنانان لیگ ایتالیا قرار گیرد. عملکرد خوب این بازیکن گلزن باعث شده است تا سران باشگاه بوکاجونیورز به این بازیکن پیشنهاد بازی در لیگ آرژانتین بدهند. توسکه علاقه خاصی به بوکاجونیورز دارد، ممکن است به زودی با ترک یوونتوس به این تیم آرژانتینی بپیوندد. مهاجم آرژانتینی یوونتوس به تمدید قراردادش با این باشگاه ایتالیایی فکر نمی کند و به نظر می رسد که به دنبال جدایی از این تیم است.

کارلوس توس بعد از تجربه خوبی که در فوتبال انگلیس داشت تصمیم گرفت که به فوتبال ایتالیا رود تا بازی در یوونتوس را تجربه کند. این مهاجم آرژانتینی بازیهای بسیار خوبی را برای یوونتوس به نمایش گذاشته و نشان داده که دوران فوتبال او هنوز به پایان نرسیده است. توس با درخششی که در یوونتوس داشته به تیم ملی فوتبال آرژانتین هم دعوت شد اما به نظر می رسد که او دیگر نمی خواهد در یوونتوس بازی کند. توس اعلام کرد که به تمدید قراردادش با یوونتوس فکر نکرده است و می خواهد از این تیم جدا شود.

این بازیکن آرژانتینی تا سال 2016 با یوونتوس قرارداد دارد اما با توجه به عملکرد خوبی که در این تیم داشته چه بسار سران یوونتوس دوست داشته باشند بار دیگر او را در تیم خود ببینند.

توس در واکنش به احتمال تمدید قرارداد خود با یوونتوس اینگونه پاسخ داد: به تمدید قرارداد با یوونتوس فکر نکرده ام. فکر نمی کنم که این اصلا مسئله مهمی باشد. من به قرارداد خود با باشگاه یوونتوس پایبند هستم اما فکر نکنم که در این تیم بمانم.

او ادامه داد: من هنوز یک سال و نیم دیگر با یوونتوس قرارداد دارم و به آن پایبند خواهم بود. همه می دانند که من به قراردادم پایبند می مانم و در یوونتوس می مانم اما نمی دانم که بعد از 2016 چه اتفاقی خواهد افتاد.

یوونتوس با این بازیکن آرژانتینی در فصل جاری نتایج خوبی به دست آورده و این شانس را دارد تا در رقابت های سریA و لیگ قهرمانان اروپا جام قهرمانی را بالای سر برد.


ویدیو مرتبط :
ریورپلاته - بوکاجونیورز 100 ساله شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت توس به بوکاجونیورز پس از 11 سال


ستاره آرژانتینی یوونتوس از این تیم جدا شد تا پس از 11 سال باردیگر به بوکاجونیورز برگردد.

خبرگزاری ایسنا: هواداران یوونتوس دوست داشتند که کارلوس توس مهاجم آرژانتینی آنها در تیم محبوبشان بماند اما این مهاجم سرشناس علاقه زیادی به بازگشت به فوتبال کشورش داشت و در نهایت تصمیم گرفت که به تیم محبوب خود برگردد.

دبیر کل باشگاه بوکاجونیورز رسما اعلام کرد که این باشگاه با کارلوس توس به توافق نهایی رسیده است و این مهاجم نام آشنا فصل آینده را با پیراهن بوکاجونیورز به میدان خواهد رفت.

سزار مارتوچی در گفت و گو با روزنامه کلارن و رادیو 1050 آرژانتین گفت: مذاکرات ما با باشگاه یوونتوس موفقیت آمیز بود و در نهایت هم توانستیم که توس را به بوکا برگردانیم. روز هفتم ماه آینده توس رسما به رسانه ها معرفی خواهد شد. برای بازگرداندن توس تلاش زیادی کردیم. بسیار خوشحالیم که باردیگر این مهاجم سرشناس پیراهن تیم ما را بر تن کرد. توس مهاجم بزرگی است و می تواند کمک زیادی به ما بکند.

باشگاه یوونتوس نیز در سایت رسمی خود از جدایی کارلوس توس و بازگشت این مهاجم سرشناس به بوکاجونیورز خبر داد بدون آن که از مدت و مبلغ قرارداد او با تیم جدیدش سخن به میان بیاورد این درحالی است که رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که یوونتوس در ابتدا برای فروختن توس 6.4 میلیون یورو طلب کرده بود.

روزنامه اوله آرژانتین با ذکر خبر بازگشت کارلوس توس به فوتبال آرژانتین نوشت که رئیس باشگاه بوکاجونیورز برای بازگرداندن کارلوس توس به این تیم تلاش بسیار زیادی کرد و برای متقاعد کردن سران باشگاه یوونتوس چند روزی در ایتالیا به سر برد.

توس در بین هواداران یوونتوس از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود و آنها دوست نداشتند که به راحتی این مهاجم سرشناس را از دست بدهند. این ستاره آرژانتینی در دو سالی که برای یوونتوس بازی کرد توانست قهرمانی در چهار جام را به دست آورد. او در فصلی که گذشت عملکرد خیره کننده ای داشت و با بیانکونری‌ها قهرمانی در رقابت های سری A و جام حذفی را به دست آورد اما در لیگ قهرمانان اروپا به نایب قهرمانی اکتفا کرد.

توس در سال 2004 بوکاجونیورز را به مقصد کورینتیانس برزیل ترک کرد. او در سال 2006 به لیگ جزیره رفت تا پیراهن وستهام را بر تن بکند. او در لیگ جزیره برای تیم های منچستر یونایتد و منچستر سیتی بازی کرد و در سال 2013 تصمیم گرفت که به یوونتوس برود تا بعد از دو سال بازی کردن در این تیم به فوتبال آرژانتین برگردد تا پیراهن تیم محبوبش را باردیگر بر تن بکند.