ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت آنچلوتی به زمین تمرینی رئال مادرید


سرمربی اخراجی کهکشانی‌ها دو روز پس از برکنار از سمت خود، دوباره به زمین تمرینی سفیدپوشان مادرید بازگشت.

خبرگزاری تسنیم: نشریه مارکای اسپانیا نوشت است که کارلو آنچلوتی، سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید که دوشنبه شب خبر اخراجش از این سمت توسط فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه به رسانه‌ها اعلام شد، روز گذشته (چهارشنبه) به زمین تمرینی والده‌بباس، محل تمرینات کهکشانی‌ها بازگشت تا با مسئولانی که آنجا با وی همکاری داشتند، خداحافظی کنند.

مارکا نوشته است که کارلتو با همراهی آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان در زمین تمرینی والده‌بباس حاضر شده و اینطور که پیداست گالیانی همانطور که پیش از این هم گفته بود عزم خود را برای به دست آوردن دل آنچلوتی جهت برگرداندن وی به سن‌سیرو جزم کرده است.

زندگی آنچلوتی در مادرید با وجود اخراج شدن وی از مربیگری رئال‌ همچنان ادامه دارد و خبرگزاری رسمی اسپانیا (افه) به نقل از منابع نزدیک به کارلتو اعلام کرده است که این مربی ایتالیایی بعد از برکناری‌اش دو بار به والده‌بباس رفته است. افه همچنین ادعا کرده است که علاوه بر میلانی‌ها، باشگاه لیورپول هم به آنچلوتی برای مربیگری در این تیم پیشنهاد داده است هرچند که او پیش از این اعلام کرده می‌خواهد یک سال به استراحت بپردازد.

آنچلوتی 55 ساله در آخرین حضورش در زمین تمرینی والده‌بباس لوازم شخصی خود را از دفترش جمع و با تمامی اعضای این باشگاه خداحافظی کرده است. اینکه کارلتو روز چهارشنبه زمین‌های تمرینی، لوازم و دیگر امکانات باشگاه رئال مادرید را به آدریانو گالیانی نشان داده است می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از احتمال تمایل وی برای بازگشت به روسونری در صورت فراهم شدن چنین امکاناتی برای این مربی در میلان باشد.


ویدیو مرتبط :
آنچلوتی همچنان از رئال مادرید حمایت می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا قهرمان لالیگا شد/ فصل خالی از جام رئال مادرید و آنچلوتی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


هفته سی و هفتم لالیگا/رونالدو در آستانه آقای گلی
بارسلونا قهرمان لالیگا شد/ فصل خالی از جام رئال مادرید و آنچلوتی

در چارچوب هفته سی و هشتم بارسا به مصاف اتلتیکو رفت و رئال مقابل اسپانیول قرار گرفت که در نهایت بارسا با غلبه بر اتلتیکو مادرید یک هفته مانده به پایان بازی‌ها قهرمان لالیگا شد.

 هفته‌های پایانی لالیگا با حساسیت بالای در صدر و انتهای جدول پیگیری می شود. در چارچوب هفته سی و هفتم و از ساعت 21 و 30 دقیقه در 2 دیدار همزمان بارسا در ورزشگاه ویسنته‌کالدرون به مصاف اتلتیکو رفت و رئال مقابل تیمی از منطقه کاتالان، اسپانیول قرار گرفت.

اتلتیکو مادرید صفر - بارسلونا یک
مسی در دقیقه 65 تک گل بازی و قهرمانی را به ثمر رساند.

اتلتیکو  با این نفرات بازی را آغاز کرد:
اوبلاک، خوان فران، خیمینز، گودین، سیکیه را، آردا توران، ماریو سوارز، گابی، کوکه، ‏گریزمان، فرناندو تورس
سیستم:1-3-2-4

بارسا: براوو، دنی آلوس، پیکه، ماسکرانو، جوردی آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، نیمار، سوارز، مسی
سیستم:3-3-4

رئال مادرید که با تساوی مقابل والنسیا در هفته گذشته شانس خود را برای قهرمانی به حداقل رسانده بود در این دیدار فقط در صورت باخت بارسا و پیروزی مقابل اسپانیول می توانست شانس قهرمانی خود را زنده نگه دارد.

اسپانیول یک - رئال مادرید 3

گل‌های بازی را مارسلو در دقیقه 72 رونالدو 2 گل در دقایق 83 و 90 برای رئال و تک گل اسپانیول را استوانی در دقیقه 73 به ثم رساند.

اسپانیول با این نفرات پا به میدان گذاشت:
کیکو کاسیا، ویکتور آلوارز، کولوتو، مورنو، آربیا، آلوارو گونزالس، خاوی لوپز، آبراهام، ‏ویکتور سانچز، کایسدو، سرخیو گارسیا
سیستم:2-1-4-3

رئال: ناواس، کارواخال، واران، په په، مارسلو، کروس، ایسکو، خامس، بیل، بن‌زما، کریس رونالدو
سیستم: 3-3-4

در صدر جدول گلزنان لالیگا رونالدو با 44 گل در صدر و مسی با 41 گل در مکان دوم قرار دارد.

اخبار ورزشی - فارس