ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت آرش افشین به تمرینات فولاد


تمرینات فولاد خوزستان پیش از بازی با سایپا در زمین اختصاصی این تیم برگزار می شود.

طرفداری: به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، تمرین فولاد خوزستان در حالی در زمین اختصاصی این تیم ، واقع در 200 دستگاه آغاز شد که آرش افشین و امیدخالدی مصدومان چند هفته ابتدایی لیگ ، پابه پای دیگر بازیکنان تمرین کردند.

در ابتدای تمرین کادر فنی فولاد بیش از نیم ساعت را به آنالیز تخصیص داده بود و فولادی ها در جلسه ای خصوصی مهمان صحبت های اسکوچیچ بودند. پس از آنالیز، تیم در اختیار مربی بدنساز قرار گرفت و استارت گرم کردن و تمرینات هوازی زده شد.سپس فولادی ها زیر نظر کادر فنی تمرینات تخصصی و تاکتیکی خود را انجام دادند. در نهایت به دوتیم تقسیم شدند و به بازی درون تیمی پرداختند. امیدخالدی و آرش افشین که 5 هفته ابتدایی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، شاداب در این تمرین ظاهر شدند.

آرش افشین پس از اتمام تمرین دور زمین شروع به دویدن کرد.تنها غایب این تمرین بختیار رحمانی بود که چندین ماهه از فوتبال دور خواهد بود.

تمرینات فولاد خوزستان به دلیل گرمای و رطوبت بالای اهواز بعد از غروب افتاب برپا می شود.

فولادی ها این هفته در ورزشگاه تختی میزبان سایپا خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
گل آرش افشین به امارات با کیفیت HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرش افشین به فولاد خوزستان بازگشت


مهاجم تیم فوتبال سپاهان به تیم سابق خود بازگشت.

فارس: آرش افشین مهاجم نیم فصل اول تیم سپاهان نتوانست در این تیم درخشش داشته باشد.

این بازیکن که فصل گذشته در فولاد بازی می کرد در سپاهان هرگز نتوانست توانایی های خود را نشان دهد. زمزمه های جدایی این بازیکن از سپاهان از مدت ها قبل بود که شنیده می شد اما هر بار مسئولان باشگاه سپاهان این موضوع را رد می کردند.

سرانجام پس از حرف و حدیث های فراوان این بازیکن توانست رضایت باشگاه سپاهان را جلب کند و به تیم سابق خود یعنی فولاد بازگشت.

این بازیکن امروز درست در روزی که سپاهان با استقلال بازی دارد، با سپاهان تسویه کرد و قرارداد خود را با فولاد به امضا رساند.