ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازنده ای به نام یحیی گل محمدی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,گل محمدی

پرسپولیسی ها این قدری که بعد از بازی با راه آهن از یحیی گل محمدی دلخور بودند از سوشا مکانی ناراحت نبودند.

به گزارش خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی در فضای مجازی ، شب سختی را سپری کرد. یحیی که تیمش در اهواز تلاش زیادی کرد تا بتواند برای استقلال خوزستان سدی باشد ،موفق نشد و با دو گل شکست خورد. یحیی بعد از این بازی به شدت با انتقاد هواداران پرسپولیس روبرو شد.

 

او متهم بود که چرا از تمام توان تیمش استفاده نکرده و مثلا چرا مهدی رجب زاده را تا دقایق پایانی مسابقه روی نیمکت نشانده تا کار از کار برای شان بگذرد. یحیی که تیمش از همین حالا بازیهای مهم دیگری در آسیا و فینال جام حذفی دارد و تیمش تقریبا 4 روزیک بار بازی می کند ، چاره ای غیر از ذخیره انرژی برای تیمش ندارد اما هواداران پرسپولیس که عصبانی هم هستند ، این شرایط اورا اصلا درک نمی کنند!

 


ویدیو مرتبط :
گل یحیی گل محمدی در جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم صبای قم شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با عقد قراردادی دوساله

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم صبای قم شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صبای قم از عقد قراردادی ۲ ساله با یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

مجتبی رمضان‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم انتخاب شد و با ایشان قراردادی به مدت دو فصل امضا کردیم.

وی ادامه داد:‌گل‌محمدی کارش را از امروز در تیم صبا شروع می‌کند و تمرینات تیم هم از روز 18 خردادماه آغاز می‌شود.

صبای قم فصل گذشته در رده چهارم لیگ برتر قرار گرفت و توانست یکی از سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

عبدالله ویسی در لیگ برتر گذشته این تیم را هدایت می‌کرد./فارس