ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازدید کی‌روش از ساختمان جنجالی ایفمارک


سرمربی تیم ملی در راستای دستور کی‌روش برای تعامل با مسئولان ایفمارک از این ساختمان بازدید کرد.

خبرگزاری فارس: کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی طی روزهای گذشته در چندین نوبت جلساتی را با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرد تا در مورد مشکلات مربوط به تیم ملی طرفین به جمع‌بندی برسند.

بر همین اساس یکی از همین مشکلات و موانع، ساختمان ایفمارک بود که چون کی‌روش طرح آن را داده بود، وی در این جلسات درصدد بود تا هرطور که شده این ساختمان زیر نظر مسئولان تیم ملی و در راستای اولویت‌بندی برنامه‌های این تیم مورد استفاده قرار بگیرد.

همین امر البته طی ماه‌های گذشته جار و جنجال‌ زیادی را نیز ایجاد کرده بود که بخش اعظم آن رسانه‌ای شده و مسئولان تیم ملی و ساختمان ایفمارک به دفعات موضع‌گیری‌هایی را نسبت به یکدیگر مطرح کردند تا جایی که نگرانی‌هاییهم برای از دست رفتن امتیاز این مرکز از سوی فیفا نیز ایجاد شد.

با این حال طی روزهای گذشته تاج در جلسات جداگانه با هراتیان، مسئول ایفمارک و کی‌روش شرکت کرده و به طرفین یادآور شد باید هرچه سریع‌تر دور یک میز نشسته و در راستای منافع تیم ملی مشکلات موجود و سوتفاهم‌ها را حل کنند.

بر همین اساس امروز کی‌روش در اقدامی که می‌توان ارزیابی مثبتی از آن داشت راهی ساختمان ایفمارک شده و در حالی که هراتیان نیز در این مرکز حضور داشت، از امکانات این مجموعه بازدید به عمل آورد.

وی حتی دقایقی با هراتیان رو در رو شده و با وی به سلام و احوالپرسی پرداخت تا حداقل شواهد نشان دهد دیگر کی‌روش نسبت به مسئول اول ایفمارک ذهنیت منفی ندارد و چه بسا طی روزهای آینده با برگزاری جلسه بین طرفین، این مشکل نیز برای همیشه حل شود.


ویدیو مرتبط :
بازدید از ساختمان شماره دو استانداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی روش در دوبی؛ بازدید از کمپ تیم ملی



 

 

 

کی روش در دوبی؛ بازدید از کمپ تیم ملی

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از محل اردوی سال آینده تیم ملی دیدن خواهد کرد.

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، کارلوس کی روش به زودی به دبی خواهد رفت تا از کمپ تیم ملی که در این شهر برپا می شود بازدید به عمل آورد.

این کمپ برای اردوی سال آینده تیم ملی آماده شده است.