ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازتاب پیروزی مقتدرانه ایران در سایت فیفا و AFC



 

 

بازتاب پیروزی مقتدرانه ایران در سایت فیفا و AFC

 

سومین مرحله از بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا با پیروزی قاطعانه ایران برابر بحرین و ژاپن مقابل تاجیکستان همراه شد.

سایت فیفا در بازتاب خبر بازی ایران بحرین نوشت: «ایران با اقتدار بر صدر جدول خیمه زد.»

این سایت ادامه داد: «درخشش سید جلال حسینی، جباری، عقیلی، تیموریان، انصاری‌فرد و رضایی پیروزی قاطعانه ایران برابر بحرین را رقم زد. تیم ملی ایران برابر بحرین 10 نفره با ارائه یک بازی روان و برتر نسبت به بازی حریف به این پیروزی تعیین کننده دست پیدا کرد و بر صدر جدول گروه خود خیمه زد.»

فیفا افزود: «ایران در هر نیمه سه گل به ثمر رساند تا فاصله فاحش فوتبال خود را با فوتبال بحرین به راحتی به رخ بکشد.»

سایت فیفا با ارائه این گزارش بازی و اشاره به سایر نتایج به دست آمده در بازی‌های شب گذشته قاره کهن در بخش جداگانه‌ای تیم ملی ایران را صدرنشین قدرتمند گروه E لقب داد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با تیتر «پیروزی کشتی جنگی ایران با شلیک رشید در ثانیه 60» ده نفره شدن تیم بحرین را در این نتیجه بی تأثیر ندانست.

AFC همچنین از قول سرمربی انگلیسی تیم بحرین جو ورزشگاه آزادی را بسیار هولناک خواند و سپس به تحلیل روند بازی پرداخت.


ویدیو مرتبط :
بیانیه ی فیفا به ایران بعد از رای AFC

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازتاب پیروزی ایران در سایت AFC


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد پیروزی ایران نوشت: «جواد نکونام و وحید امیری در پیروزی دو بر صفر ایران مقابل شیلی که در ورزشگاه ان وی آره‌نا اتریش برگزار شد، موفق به گلزنی شدند.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه که در اتریش برگزار شد توانست با دو گل مقابل شیلی به برتری برسد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد پیروزی ایران نوشت: «جواد نکونام و وحید امیری در پیروزی دو بر صفر ایران مقابل شیلی که در ورزشگاه ان وی آره‌نا اتریش برگزار شد، موفق به گلزنی شدند.

کاپیتان جواد نکونام که پس از گذشت پنج دقیقه از بازی کارت زرد گرفته بود در دقیقه 21 و روی کرنر ارسالی آندرانیک تیموریان موفق شد دروازه حریف را باز کند. وحید امیری، هافبک باشگاه نفت تهران هم درست پنج دقیقه پس از آغاز نیمه دوم موفق شد دروازه شیلی را برای بار دوم باز کند تا تیم ملی فوتبال ایران بتواند شیلی که موفق شده بود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 در برزیل راه پیدا کند را از پیش رو بردارد.

شاگردان کارلوس کی‌روش پس از پیروزی مقابل شیلی به سولنا سفر می‌کنند تا در دیدار دوستانه‌ای که روز سه شنبه برگزار می‌شود در فرندز آره‌نا مقابل سوئد قرار بگیرند.

تیم ملی فوتبال ایران 14 آوریل (25 فروردین) حریفان خود را در راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه و مقدماتی راهیابی به جام ملت‌های آسیا 2019 خواهد شناخت. قرعه کشی این رقابت‌ها در کوالالامپور مالزی انجام می‌شود.»