ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازتاب پیروزی ایران در آسوشیتد پرس


پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام در آسوشیتدپرس بازتاب جالبی داشت و در این زمینه نوشت: تیم نه چندان کامل ایران، گوام را تحقیر کرد.

خبرگزاری فارس: پیروزی 6 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام وضعیت این تیم را در جدول استحکام بخشید و یوزهای ایرانی به روزهای خوب فوتبال ایران امیدوار شدند.

پس از این پیروزی یکی از منابع خبری خارجی که بازی ایران برابر گوام را زیر ذره بین گرفته بود، نوشت: تیم نه چندان کامل کی‌روش موفق به تحقیر گوام شد.

این خبرگزاری که به اشتباه از غیبت آندرانیک تیموریان نوشته بود، در ابتدای گزارش خود آورد: با وجود غیبت تیموریان و سه بازیکن دیگر به خاطر مشکلات ناشی از صدور ویزا، تیم ملی فوتبال ایران به خوبی کار کرد و به هدفش رسید. به این ترتیب ایران به صدر جدول گروه D رسید و در جاده جام جهانی 2018 روسیه گام موثر دیگری برداشت.

در ادامه گزارش آسوشیتد پرس آمده است: منابع خبری در ایران از وقوع مشکلات زیادی برای تیم ملی نوشته‌اند و معتقدند که کشور گوام به عنوان تبعه کشور آمریکا در صدور ویزا و روادید برای کاروان ایران کارشکنی زیادی داشته و همکاری لازم را به هیچ عنوان انجام نداده است.

در این گزارش از درخشش مهدی طارمی و کار گروهی بازیکنان در به ثمر رساندن گل‌های دیگر تیم یاد شده است.


ویدیو مرتبط :
16 آوریل در 60ثانیه آسوشیتد پرس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آسوشیتد پرس: ایران و آمریکا به توافق هسته ای رسیدند / صالحی: پیروزی در مذاکرات را در آینده نزدیک جشن می‌گیریم




اخبار سیاست خارجی - آسوشیتد پرس: ایران و آمریکا به توافق هسته ای رسیدند

بر اساس گزارش آسوشیتد پرس که به نقل از منابع دیپلماتیکی است که نخواسته اند نامشان فاش شود، ایران و آمریکا توافق کرده اند بخشی از مواد هسته ای ایران به روسیه منتقل شود. خبرگزاری آسوشیتد پرس در خبری اعلام کرده است ایران و آمریکا به توافق مقدماتی هسته ای رسیده اند. .

به گزارش عصر ایران بر اساس گزارش آسوشیتد پرس که به نقل از منابع دیپلماتیکی است که نخواسته اند نامشان فاش شود، ایران و آمریکا توافق کرده اند بخشی از مواد هسته ای ایران به روسیه منتقل شود.

بر اساس این گزارش انتقال بخشی از مواد هسته ای ایران (اورانیوم غنی شده) به روسیه نگرانی های آمریکا را از ابعاد احتمالی نظامی فعالیت های هسته ای ایران کاهش می دهد. ایران هر گونه تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای را رد کرده و بر حق خود در دست یابی به انرژی صلح آمیز هسته ای تاکید دارد.

این دیپلمات ها تاکید کرده اند که با وجود این توافق مقدماتی که به عنوان نشانه ای از پیشرفت در مذاکرات هسته ای است، اختلافات بین ایران و آمریکا و گروه 1+5 درباره برنامه هسته ای همچنان پابرجا بوده و بر ادامه مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 (در 15 ژانویه سال جاری در ژنو ) سایه افکن است.

 دولت های ایران و آمریکا هنوز (لحظه تنظیم این خبر) به این خبر واکنشی نشان نداده اند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

صالحی: پیروزی در مذاکرات را در آینده نزدیک جشن می‌گیریم

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: مطمئن باشید که مسئله هسته ای و مذاکرات ایران با ۵+۱ به اذن الهی به نفع ایران حل می شود و پیروزی ایران در آینده نزدیک را جشن خواهیم گرفت. .

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه رودبار قصران که در حسینیه فشم برگزار شد، با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار داشت: مطمئن باشید که مسئله هسته ای و مذاکرات ایران با ۵+۱ به اذن الهی به نفع ایران حل می شود و پیروزی ایران در آینده نزدیک را جشن خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: امروز به مظلومان و مستضعفین دنیا نشان می دهیم که با مقاومت و استقامت و کمی صبر می توانیم به نتیجه مورد نظر خود دست یابیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: ملت ایران علیرغم ۳۵ سال فشار و محدودیت و تحریم از سوی کشورهای استکبار و علیرغم همه این مشکلات دارای اقتدار بسیار قوی و خوبی است.

وی تاکید کرد: امروز اگرچه با آرمان های انقلاب که باید بدست می آوردیم فاصله داریم ولی اگر به رسانه های خارجی مراجعه کنیم می بینید که بزرگترین دشمن ها امروز اذعان دارند که ایران ملتی مقتدر و با ظرفیت بالاست.

صالحی در ادامه به ۸ سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: امروز اگر بخواهیم وضعیت خودمان را با کشور عراق بعد از آن ۸ سال جنگ تحمیلی مقایسه کنید می بینید که ایران در چه جایگاه بالاتر و دارای امنیت بیشتر است که این نشان ازاین دارد که حکومت ما با یک رهبر شجاع و بصیر اداره می شود.

وی همچنین در ادامه گفت: نماز جمعه جایی است که مردم را با یکدیگر پیوند و و آنها را نسبت یه مسائل جامعه در بخش های اقتصای و ٰ‌اجتماعی و سیاسی آگاه می کند.
اخبار سیاست خارجی - عصرایران،مهر