ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازتاب مجادله قلعه نویی و فتح‌الله‌زاده در بین بازیکنان استقلال



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال به‌دلیل حضور در کلینیک در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت.

 تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت 16 امروز (سه‌شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد که همه چیز تحت تأثیر مجادله کلامی اخیر امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده قرار داشت. هواداران استقلال در این مورد به اظهارنظر می‌پرداختند و اعتقاد داشتند در شرایط حساس فعلی این مصاحبه‌ها تنها به ضرر استقلال خواهد بود.

* چند نفر از هواداران استقلال که خود را از کاشان به کمپ این تیم رسانده بودند، با دیدن کریم بوستانی، مربی دروازه‌بان‌های استقلال نسبت به رفتارهای کرار جاسم اعتراض کردند. آنها همچنین نسبت به برخی از خریدهای استقلال مانند میلاد سلیمان فلاح و محمدرضا خرسندنیا اعتراض داشتند.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی برای شاگردانش صحبت نکرد و بازیکنان تحت نظر مربی بدنساز تیم خود را گرم کردند.

* هنگامی که بازیکنان مشغول گرم کردن بودند امیر قلعه‌نویی به همراه محمود بابایی، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گوشه‌ای از زمین مشغول صحبت کردن بود.

* کرار جاسم و حنیف عمران‌زاده غایبان تمرین امروز استقلال بودند. عمران‌زاده به دلیل مصدومیت در کلینیک دکتر امین نوروزی به سر می‌برد و طبق گفته نوروزی وضعیت او برای بازی مقابل نفت مسجدسلیمان فردا مشخص خواهد شد.

* آرش برهانی، مهاجم استقلال با 40 دقیقه تأخیر در تمرین حاضر شد و پس از توضیح به امیر قلعه‌نویی بابت تأخیرش به تمرین اضافه شد.

* کاوه ستوده پزشک استقلال امروز در تمرین حضور نداشت و آبی‌پوشان بدون پزشک تمرین کردند.

* رضا نعلچگر و مهدی ملک‌احمدی از نزدیک نظاره‌گر تمرین استقلال بودند.

* بازیکنان پس از گرم کردن به بازی آقاوسط پرداخته و سپس در دو گروه سبز و نارنجی بازی فوتبال انجام دادند. در بازی آقاوسط امیر قلعه‌نویی حضور داشت و نکته قابل توجه اینکه بازیکنان برای وی کری می‌خواندند تا او را به وسط بکشانند.

* در حالی که کریم بوستانی، مربی دروازه‌بانان استقلال مشغول تمرین دادن به دروازه‌بانان تیم بود برای لحظه‌ای فرزین گروسیان، دروازه‌بان سوم استقلال از دستورات او سرپیچی کرد تا بوستانی به وی بگوید که از فردا با دروازه‌بان‌های جوان استقلال تمرین کند. رفتار دروازه‌بان جوان استقلال باعث ناراحتی بوستانی شده بود.

مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال فردا (چهارشنبه) نیز پیگیری خواهد شد.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
فتح الله زاده و درخواست جالبش از هواداران استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده:می‌گفتند سن تیم بالاست حالا تجربه را دیدید/در کره به بازیکنان پاداش می‌دهم/قلعه‌نویی: یکی از رویاهایم قهرمانی آسیا با استقلال است



علی فتح‌الله‌زاده ,امیر قلعه‌نویی

فتح‌الله‌زاده:می‌گفتند سن تیم بالاست حالا تجربه را دیدید/در کره به بازیکنان پاداش می‌دهم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بازیکنانمان بازی خوبی انجام دادند و من تشعشع ستاره سوم را می‌بینیم.

علی فتح‌الله‌زاده  در خصوص صعود استقلال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: افسوس می‌خورم که در تایلند نبودم دوست داشتم کنار بازیکنان باشم و از نزدیک بازی را تماشا می‌کردم تا تلاش بازیکنان را ببینم. من در اتاقم نشسته بودم و همانطور که پیش از این گفتم ما در دیدار برگشت هم می‌توانیم به برتری دست یابیم که چنین امری صورت گرفت.

وی افزود: من بچه‌هایم را می‌شناسم، با کادر فنی به خوبی آشنا هستم. در ایران گل زودهنگامی زدیم اما همین امر باعث شد عقب بکشیم. آنهایی که می‌گفتند سن تیم ما بالاست حالا متوجه شدند که تجربه بیشتر به کمک ما می‌آید. بازیکنان به خوبی مدیریت کردند آن هم در آن شرایط سخت.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: شرایط آب و هوایی و سایر موارد بچه‌های ما را بسیار اذیت کرد، شب گذشته هم اتفاقاتی افتاد که خیلی آنها اذیت شدند. من با آنها در تماس بودم به ماجدی گفتم که از اتفاقات فیلم بگیرد تا در اختیار ناظران قرار بدهیم. آنها خلاف کردند و خدا را شکر که توانستیم با این برد جواب آنها را بدهیم.

فتح‌الله‌زاده تأکید کرد: باید همه کمک کنند تا ستاره سوم را استقلال بگیرد. مطبوعات و خبرگزاری‌ها و تمام رسانه‌ها باید حمایت ملی کنند. بازیکنان استقلال احساس کردند که ملی شدند و با غیرت بازی کردند ما برای دستیابی به ستاره سوم امکانات می‌خواهیم به خصوص هوادارانمان که باید در این زمینه ما را کمک کنند. هم‌اکنون زمان این است که این امر صورت بگیرد. من خودم ماشینم را فروختم اگر هر هواداری 5هزار تومان به تیم کمک کند شرایط استقلال بهتر خواهد شد. من تشعشع ستاره سوم را می‌بینم.

وی با اشاره به تبریک سرپرست وزارت ورزش و جوانان نسبت به صعود استقلال به مرحله نیمه‌نهایی تصریح کرد: باید از صالحی تشکر کنم او به ما لطف داشت که در چنین موقعیتی تبریک فرستاد. این مسائل در روحیه بازیکنان تأثیر دارد. این مسائل نشان می‌دهد که او این کاره است. از مجلس می‌خواهم که هرچه زودتر به او رأی بدهد زیرا او مشکلات را می‌شناسد و به خوبی با مسائل آشنایی دارد و گزینه خوبی برای وزارت ورزش است.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه آیا مشکلاتش برای سفر به کره جنوبی حل شده است، گفت:‌ امیدوارم مشکلات حل شود من آماده سفر هستم. تا شنبه یک مقدار از مشکلات که باقیمانده برطرف خواهد شد. اولین کاری که پس از رسیدن به کره جنوبی انجام خواهم داد این است که به بازیکنان پاداش خواهم داد.

وی در پایان گفت: از امیر قلعه نویی هم به خاطر اینکه با درایتش تیم را در شرایط سخت هدایت کرد تشکر می‌کنم.

 

علی فتح‌الله‌زاده ,امیر قلعه‌نویی


قلعه‌نویی: یکی از رویاهایم قهرمانی آسیا با استقلال است/به بازیکنانم گفتم غیرت ایرانی را نشان دهید

سرمربی تیم استقلال با ابراز خشنودی از صعودش تیمش به نیمه نهایی گفت: یکی از رویاهایم قهرمانی آسیا با استقلال است.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار مقابل بوریرام اظهار داشت: در نیمه اول وضعیت ما راضی‌کننده نبود و مرتکب یک اشتباه کوچک شدیم و یک گل دریافت کردیم.

وی افزود: با شروع نیمه دوم تاکتیک تیممان را عوض کرده و با سه مهاجم بازی کردیم که توانستیم دو گل بزنیم و برنده بازی باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در بین دو نیمه چه صحبتی با شاگردانش انجام داده است گفت: اصلاً در خصوص مسائل فنی با آنها صحبت نکرده‌ام و فقط سعی کردم انگیزه را به بازیکنانم منتقل کنم. سعی کردم به آنها دل و جرأت بدهم و تأکید کردم که شما ایرانی هستید و 45 دقیقه فرصت دارید به خاطر همه مردم ایران فوتبال اصیل خود را ارائه کنید.

قلعه‌نویی افزود: تلاش کردیم در نیمه دوم فضاهایی را که در نیمه اول از دست داده‌ بودیم از آن خود کنیم و می‌دانستیم که می‌توانیم گل بزنیم به خصوص روی ضربات کرنر و ضربات ایستگاهی.

سرمربی استقلال در ادامه نشست خبری تأکید کرد:‌ از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم چون آن چیزی که می‌خواستم اجرا کردند و هنر ایرانی خود را به رخ کشیدند.

وی در خصوص صعود استقلال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: یکی از رؤیاهای من قهرمانی آسیا با استقلال است و مطمئن هستم که پتانسیل کسب این جام را داریم و به این مسئله ایمان دارم که می‌توانیم به این موفقیت دست پیدا کنیم./فارس