ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازتاب حمله فیس‌بوکی مسی در "ال‌موندو"



اخبار ,اخبار ورزشی,فیس بوک مسی

اخبار ورزشی - بازتاب حمله فیس‌بوکی مسی در "ال‌موندو"

روزنامه «ال‌موندو» در گزارشی به بررسی حمله هواداران ایرانی به حمله صفحه اجتماعی لیونل مسی پرداختند.

پس از همگروهی آرژانتین با ایران در جام جهانی 2014 برزیل عده‌ای از هواداران ایرانی در اقدامی ناپسند با حمله به صفحه شخصی لیونل مسی در شبکه فیس بوک اقدام به توهین به فوق ستاره فوتبال جهان کردند.

 

حرکت ناپسند برخی از هواداران ایرانی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت. روزنامه‌ "ال‌موندو" یکی از روزنامه‌های معتبر اسپانیایی در گزارشی اعلام کرد که هواداران ایرانی با حمله به صفحه شخصی مسی جملات نه چندان ناپسندی را به این بازیکن نسبت دادند.

 

این روزنامه‌ نوشته است: مسی در زبان فارسی نام یک فلز است که ارزش زیادی ندارد و به همین خاطر هواداران ایرانی با استفاده از تشابه نام مسی با یک فلز به توهین به این بازیکن پرداختند.

 

بعضی دیگر از رسانه‌های آلمانی نظیر اسپورت و اشپیگل و اسپانیایی با استناد در گزارشی جداگانه به حمله برخی از ایرانی‌ها به صفحه لیونل مسی در فیس‌بوک پرداختند.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حمله فیس بوکی به علیرضا حقیقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو:ال كلاسیكو فراتر از نبرد من و مسی ‌است



 

 

رونالدو:ال كلاسیكو فراتر از نبرد من و مسی ‌است

 

'کریستیانو رونالدو'، هر گونه تلاش برای پایین آ‌وردن سطح دیدار دوشنبه شب رئال مادرید و بارسلونا به ' دوئل' میان خود و لیونل مسی را ' احمقانه' خواند.

فوروارد پرتقالی تیم رئال مادرید با اختلاف یک گل در جدول گلزنان لیگ اسپانیا از لیونل مسی پیش است.رونالدو تاکنون 14 گل و مسی 13 گل به ثمر رسانده اند.

رونالدو روز یکشنبه در محل تمرین رئال مادرید گفت: صحبت کردن درباره دوئل میان من و مسی احمقانه است. این دوئلی میان دو تیم از بهترین تیم های اسپانیا است. مسی هم مانند من برای پیروزی تیمش هر تلاشی خواهد کرد.

این فوروارد پرتقالی افزود: من فقط یک بازیکن در ترکیب تیم هستم. همه چیز چه برای من و چه برای تیم می تواند خوب پیش برود. هر اتفاقی بیفتد همه ما مسئول آن خواهیم بود.

رونالدو در پنج دیدار اخیر مقابل بارسلونا هیچ گلی به ثمر نرسانده حال آنکه مسی در هشت دیدار اخیر مقابل رئال مادرید هفت گل وارد دروازه مادریدی ها کرده است.

رونالدو در این باره گفت: من دل شوره گل زدن مقابل بارسا را ندارم. من می خواهم مقابل هر تیمی گل بزنم نه فقط بارسا و همه تلاش خود را خواهم کرد. مطمئنا این دیدار ، ویژه خواهد بود ولی انگیزه من برای گلزنی مشابه همه بازی ها است.

این دیدار، نخستین ال کلاسیکو از زمان تصدی مربیگری مورینیو در رئال مادرید است.