ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازتاب حضور رئیس فدراسیون جهانی بوکس در ایران


رئیس فدراسیون جهانی بوکس از ایران بازدید کرد و درباره پتانسیل فدراسیون ملی ایران در پررنگ‌تر شدن حضورش در فعالیت‌های فدراسیون جهانی از جمله میزبانی رویدادهای بین‌المللی در آینده گفت‌وگو کرد.

ایسنا: یک سایت خبری خارجی، درباره حضور رئیس فدراسیون جهانی بوکس در ایران و دیدارهایی که انجام شده است، گزارشی تهیه کرد.

بازتاب حضور رئیس فدراسیون جهانی بوکس در ایران

به نقل از insidethegames، رئیس فدراسیون جهانی بوکس از ایران بازدید کرد و درباره پتانسیل فدراسیون ملی ایران در پررنگ‌تر شدن حضورش در فعالیت‌های فدراسیون جهانی از جمله میزبانی رویدادهای بین‌المللی در آینده گفت‌وگو کرد.

در بخشی از این گزارش آمده است: «وو» رئیس فدراسیون جهانی بوکس، مهمان احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس ایران بود. ناطق نوری کسی است که به تعهد خود نسبت به توسعه بوکس زنان به عنوان عنصر اصلی رویکرد فدراسیون تاکید دارد.

او همچنین با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ملاقات کرد و با کسی که آکادمی بوکس ایران را ایجاد کرد به گفت‌وگو نشست.

رئیس فدراسیون جهانی بعد از دیدار با داوران و سرداروان ایرانی بر اهمیت آموزش مداوم و پیشرفت حرفه‌ای مطابق با برنامه‌های فدراسیون جهانی تاکید کرد.

وو با اشاره با اینکه احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران در المپیک است، گفت: دو رویداد گزینشی المپیک در ماه‌های آینده برگزار می‌شود و هنوز فرصت باقی است.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه رئیس فدراسیون جهانی ناشنوایان با کامران عباس اوف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه های ایران در فدراسیون جهانی والیبال



اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی والیبال


اخبار ورزشی -  بررسی ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه های ایران در فدراسیون جهانی والیبال

نحوه میزبانی ایران در مرحله نخست لیگ جهانی قرار است در جلسه روز جمعه فدراسیون جهانی والیبال مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا تیم ملی والیبال ایران امشب (چهارشنبه)در دور دوم لیگ جهانی والیبال در ایتالیا مقابل روسیه به میدان می‌رود.
 
تیم ملی ایران در دور نخست برابر تیم‌های ایتالیا، لهستان و برزیل در ایران و در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی به میدان رفت که برابر هر سه تیم به پیروزی رسید.
 
جلسه کمیته‌ فنی لیگ جهانی والیبال پس فردا (جمعه) در فلورانس ایتالیا برگزار می‌شود و قرار است هشت موضوع در این جلسه مورد بررسی قرار گیرد که یک مورد آن نحوه میزبانی ایران است که قرار است مسئولان لیگ جهانی در مورد آن تصمیم بگیرند. به نظر می‌رسد مساله ممنوع بودن حضور زنان در ورزشگاه، موضوع مورد بحث مسئولان لیگ جهانی والیبال باشد.
 
موضوعاتی که قرار است در این جلسه مورد بحث قرار گیرد به شرح زیر است:
 
1- بررسی نکات مهم مرحله نخست لیگ جهانی
 
2- گزارش هیات داوران مسابقات
 
3- بررسی فعالیت‌های مدیرهای رسانه‌ای
 
4- بررسی گزارش مدیر بازاریابی فدراسیون والیبال
 
5- بررسی فعالیت مشاوران حقوقی تیم‌ها
 
6- بررسی میزبانی ایران در مرحله نخست لیگ جهانی
 
7- نحوه برگزاری لیگ جهانی والیبال در سال 2015
 
8- دیگر موضوعات
 اخبار ورزشی - ایسنا