ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازارگرمی دلالان مشهور فوتبال شروع شد


برخی از دلالان مشهور فوتبال فعالیت خود را در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری میزان: حدود 20 روز تا پایان لیگ برتر پانزدهم باقی مانده اما برخی از دلالان مشهور فوتبال و مدیربرنامه‌هایی که به انجام کارهای غیرقانونی علاقه دارند، از حالا مشغول رایزنی‌های رسانه‌ای هستند تا از طریق شبکه‌های مجازی برای بازیکنان خود تبلیغ کنند.

البته مثل همیشه پای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم به میان آمده است. دلالان مشهور فوتبال برای تبلیغ، شایعاتی مبنی بر اینکه باشگاه استقلال یا پرسپولیس خواهان بازیکنان تحت قراردادشان هستند، به راه می‌اندازند تا با این کار، بازار بازیکنان نه چندان باکیفیت را گرم کنند.

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در این خصوص به میزان گفت: «سرمان آن‌قدر شلوغ است که وقت نمی‌کنیم به این مسائل حتی فکر کنیم.»

این فرد که از دوستان صمیمی علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس به شمار می‌رود، ادامه داد: «تیمی به این خوبی داریم، چرا باید به فکر جذب بازیکنان جدید آن هم از حالا باشیم. مطمئن باشید هر بازیکنی که می‌گوید از پرسپولیس آن هم از حالا پیشنهاد دارد، دروغ گفته است.»


ویدیو مرتبط :
یکه تازی دلالان فوتبال ادامه دارد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میلیاردرهای مشهور دنیای فوتبال


نگاهی داریم به کارنامه متمولان شاخص دنیای فوتبال که به نوعی در نظر دارند از این طریق خود را نشان بدهند.