ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارسلونا و تمدید قرارداد مادام العمر با سوارز



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بارسلونا

تیتر یک امروز نشریه اسپورت به احتمال تمدید قرارداد قریب الوقوع باشگاه بارسلونا با لوئیس سوارز اشاره دارد.

به گزارش ورزش سه، سوارز تابستان 2015 با رقمی نزدیک به 90 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست و با وجود شروعی نه چندان خوب، در حال حاضر به بهترین گلزن فصل آبی اناری ها بدل شده است. سوارز با ثبت 34 گل، شانس اول تصاحب کفش طلای اروپا نیز محسوب می شود.

درخشش فوق العاده سوارز سبب شده تا مدیران بارسلونا در صدد تمدید قرارداد با وی باشند. ماه گذشته موندودپورتیوو این خبر را منتشر کرده بود و امروز نیز اسپورت تاکید کرده است که دیر یا روز این اتفاق رخ خواهد داد. به ادعای این منبع، مدیران بارسا در تلاشند تا سوارز را تا پایان دوران فوتبالش در تیمشان حفظ کنند.

تمدید قرارداد با سوارز البته کار آسانی نیست. بارسلونا علاوه بر سوارز قصد دارد با بوسکتس و نیمار نیز تمدید قرارداد کند؛ با این حال هنوز منابع مالی لازم برای این کار را پیدا نکرده است. تمدید قرارداد با اسپانسر قطری و نیز کمپانی نایکی می تواند مسیر برای این سه ماموریت دشوار را هموار کند.

 


ویدیو مرتبط :
تمدید قرارداد دنی آلوز با بارسلونا تا 2017

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید قرارداد لئو تا 2018/ مسی: در اروپا فقط در بارسلونا بازی می‌کنم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

تمدید قرارداد لئو تا 2018/ مسی: در اروپا فقط در بارسلونا بازی می‌کنم

لیونل مسی قرارداد خود با باشگاه بارسلونا را تا پایان فصل 2018 تمدید کرد.

لیونل مسی پس از تمدید قراردادش با خوشحالی گفت: همیشه گفته‌ام در بارسلونا بسیار خوشحال هستم. البته از الان نمی‌توانم 31 سالگی خودم را در بارسلونا تصور کنم، بلکه می‌خواهم از هر روزم در بارسلونا لذت ببرم. پنج شنبه که قراردادم را با بارسلونا تمدید کردم برای من روز بزرگی بود.

مهاجم آرژانتینی بارسلونا همچنین تاکید کرد دوست دارد فوتبالش را در اروپا در بارسلونا به پایان برساند، اما امکان این هست که در آرژانتین از فوتبال خداحافظی کند. مسی درباره‌ی این مساله گفت : در فوتبال اروپا در باشگاهی غیر از بارسلونا بازی نخواهم کرد. بارسلونا آخرین تیم من در فوتبال اروپا خواهد بود. اما امکان بازگشت به لیگ کشورم را رد نمی کنم دوست دارم در سال های پایانی دوران بازیگری ام در لیگ کشورم بازی کنم.

به این ترتیب پس از ژاوی هرناندز و کارلس پویول ، لیونل مسی سومین بازیکن بارسلونا است که قراردادش را با این باشگاه تمدید می کند.

لیونل مسی در 13 سالگی از روزاریو سنترال به بارسلونا پیوست و در آکادمی این باشگاه مشغول به بازی شد. او بارها اعلام کرده است که دوست دارد روزی در تیم روزاریو بازی کند و در این تیم کفش هایش را بیاویزد./ایسنا