ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارسلونا به صف خرید پل پوگبا اضافه شد


طبق ادعای دو رسانه، بارسلونا به صف طولانی خرید پدیده خوش‌درخشیده یوونتوس اضافه شد.

خبرگزاری فارس: در شرایطی که شنبه (دیروز) روزنامه فرانسوی لوپاریزین عنوان کرد پاری‌سن‌ژرمن، باشگاه متمول فوتبال فرانسه با «پل پوگبا» ستاره 21 ساله یوونتوس تورین (بانوی پیر) به توافق رسیده اما همچنان اخبار جدیدی در مورد بازیکن جوان فرانسوی به گوش می‌رسد.

براساس گزارش روزنامه‌های اکیپ فرانسه و اسپورت اسپانیا، بازیکن خوش‌آتیه و تکنیکی تورینی‌ها گزینه جدی بارسلونای اسپانیا نیز هست.

در این ارتباط طبق گزارش‌های این دو نشریه معتبر، بارتومئو، رئیس کاتالان‌ها دستور پیگیری جذب این بازیکن را به مدیرانش صادر کرده است.

از این رو در کنار پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید، منچستریونایتد، منچسترسیتی و ... بارسلونا نیز مشتری همکاری با عضو خروس‌های آبی (تیم ملی فرانسه) نیز هست.


ویدیو مرتبط :
پل پوگبا کیست ؟ مصاحبه اختصاصی و متفاوت با پوگبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا از خرید پوگبا و دیبالا انصراف داد


باشگاه بارسلونا از خرید پل پوگبا و پائولو دیبالا، دو ستاره باشگاه یوونتوس، در تابستان آینده صرفنظر کرده است.

ورزش سه: باشگاه بارسلونا از خرید پل پوگبا و پائولو دیبالا، دو ستاره باشگاه یوونتوس، در تابستان آینده صرفنظر کرده است.

پل پوگبا تابستان گذشته به خبرسازترین چهره نقل و انتقالاتی بارسلونا تبدیل شده بود و حتی به ادعای رسانه های کاتالونیایی، بارسا در پی توافق با مسئولان یوونتوس، جذب این بازیکن به نفع خود در تابستان 2016 را بلوکه کرده بود؛ با این حال موندودپورتیوو از تغییر استراتژی باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی آتی خبر داده است.

روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا هدف اصلی در نقل و انتقالات تابستانی را جذب یک مدافع جوان و نیز یک مهاجم باکیفیت که بتواند ذخیره مناسبی برای مسی، سوارز و نیمار باشد گذاشته است. بر این اساس، آیمریک لاپورته، مدافع 21 ساله بیلبائو، گزینه اصلی برای تبدیل شدن به پویول جدید بارسلونا محسوب می شود و آبی اناری ها قصد دارند 50 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن را بپردازند.

در صورت ناکامی در جذب این بازیکن، مارکینیوس، تیاگو سیلوا و جان استونز، گزینه های بعدی بارسایی ها محسوب می شوند. بر اساس گزارش موندودپوریتیوو، بارسلونا با هزینه ای که برای جذب مدافع و مهاجم موردنظرش خواهد کرد، پول لازم برای خرید پوگبا و دیبالا را نخواهد داشت.

یووه برای فروش این دو ستاره خود مبلغی پایین تر از 100 میلیون یورو را قبول نمی کند. دیبالا که به تازگی با 32 میلیون یورو به یووه پیوسته و از او به عنوان مسی آینده یاد می شود، تقریبا تا چند سال آینده غیرقابل فروش است و با وجود اینکه بین بارسلونا و یووه توافقی پنهان بر سر پوگبا صورت گرفته، پیوستن این ستاره فرانسوی به جمع آبی اناری ها نیز با این تفاصیل منتفی است.