ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارسلونا به دنبال جذب مدافع والنسیا


مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا با تأیید این موضوع که این تیم برای جذب مدافع ۳۰ ساله والنسیا اقدام کرده، تأکید کرد اولویت باشگاه جذب یک مدافع میانی است.

تسنیم: مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا با تأیید این موضوع که این تیم برای جذب مدافع ۳۰ ساله والنسیا اقدام کرده، تأکید کرد اولویت باشگاه جذب یک مدافع میانی است.

 باشگاه بارسلونا تا کنون مارک‌آندره تِر اشتگن، کلودیو براوو، ایوان راکیتیچ و لوئیز سوارز را در نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2014 به خدمت گرفته است ولی حالا اولویت این باشگاه جذب یک مدافع میانی است تا جای کارلس پویول را که در پایان فصل اخیر اعلام بازنشستکی کرد، پر کند.

آندونی سوبی‌سارتا، مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: برای جذب ژرمی مَتیو، مدافع میانی والنسیا اقدام کرده‌ایم و باشگاه والنسیا هم از این موضوع مطلع است. اگر موفق به جذب این مدافع فرانسوی نشویم سراغ گزینه‌های دیگری در این پست می‌رویم.

وی افزود: امیدواریم تا باشروع فصل جدید لالیگا موفق به جذب یک مدافع میانی شویم. اگر پیش از این نیاز به بازیکنی در این پست داشتیم حتماً به دنبال جذب آن می‌رفتیم. بارسا به دنبال بازیکنی در پست دفاع است که بتواند چندین سال بهترین عملکرد را داشته باشد و در حال حاضر هم در فکر جذب چنین بازیکنی هستیم.

سوبی‌سارتا در پایان خاطرنشان کرد: جذب مدافع میانی هدف 80 الی 90 درصد باشگاه‌های بزرگ اروپایی است و این فقط به این بستگی ندارد که ما به دنبال چه هستیم. به جز داوید لوئیز که به پاری‌سن‌ژرمن پیوست هنور انتقال برجسته‌ای در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی در بین مدافعان صورت نگرفته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کاتالان‌ها برای جذب ژرمی مَتیو، مدافع فرانسوی والنسیا پیشنهاد 20 میلیون یورویی داده‌اند.


ویدیو مرتبط :
بارسلونا 2 - والنسیا 3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیورپول در اندیشه جذب مدافع بارسلونا


باشگاه لیورپول قصد دارد "کریستین تیو"، بال چپ بارسلونا که بصورت قرضی برای پورتو بازی می کند را به خدمت بگیرد.

ورزش سه: باشگاه لیورپول قصد دارد "کریستین تیو"، بال چپ بارسلونا که بصورت قرضی برای پورتو بازی می کند را به خدمت بگیرد.

تیو محصول آکادمی فوتبال باشگاه بارسلوناست و اولین بازی هایش برای تیم اول این باشگاه را فصل 2011-2012 انجام داد اما او در حال حاضر دومین سال حضور قرضی اش در پورتوی پرتغال را پشت سر می گذارد. در واقع حضور ستاره ای چون یوردی آلبا، هرگونه احتمال فیکس شدن تیو در بازگشت به بارسا را منتفی کرده و این در حالی است که وی قصد دارد در تیمی بازی کند که شانس حضور ثابت در ترکیب اصلی را داشته باشد.

به ادعای وبسایت "Fichajes.net"، تیو که در پورتو بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته، مورد توجه یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول قرار گرفته و او به مدیران باشگاه توصیه کرده تا در نقل و انتقالات زمستانی، با بارسلونا بر سر جذب تیو وارد مذاکره شوند. در صورت رسیدن به توافق، تیو از تابستان آینده راهی لیورپول خواهد شد. رقم انتقال او نیز چیزی نزدیک به 11 میلیون پوند تخمین زده می شود.