ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارسلونا بدون مسی و نیمار به آمریکا می‌رود


در فهرست اعلام شده از سوی باشگاه بارسلونا برای سفر به آمریکا، نام ستاره آرژانتینی و مهاجم برزیلی این تیم به چشم نمی‌خورد.

خبرگزاری تسنیم: در فهرست اعلام شده از سوی باشگاه بارسلونا برای سفر به آمریکا، نام ستاره آرژانتینی و مهاجم برزیلی این تیم به چشم نمی‌خورد.

باشگاه بارسلونا اسامی 24 بازیکنی را که قرار است با این تیم در تور آمریکایی‌اش شرکت کنند، در سایت رسمی‌اش منتشر کرد که در این بین لیونل مسی، نیمار، خاویر ماسچرانو، کلودیو براوو و دنی آلوس به دلیل اینکه اخیراً درگیر مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی بودند، آبی‌واناری‌پوشان را همراهی نخواهند کرد تا فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشند. این در حالی است که آردا توران و الیکس ویدال، دو خرید جدید آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا هم در این تور حضور خواهند داشت.

شاگردان لوئیس انریکه امروز (شنبه) راهی آمریکا می‌شوند تا تور پیش‌فصل خود را رسماً آغاز کنند. آنها در آمریکا در تورنمنت جام قهرمانان بین‌المللی با تیم‌های لس‌آنجلس گلکسی آمریکا، منچستریونایتد و چلسی بازی خواهند کرد.

24 بازیکنی که با بارسلونا به آمریکا سفر می‌کنند به شرح زیر هستند:


مارک آندره‌ تراشتگن، جوردی ماسیپ، خوسه سوارس، جرارد پیکه، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، پدرو، آندرس اینیستا، لوئیز سوارز، رافینیا، مارک بارترا، داگلاس، جوردی آلبا، سرخیو روبرتو، آدریانو، توماس فرمائلن، ژرمی متئو، آردا توران، الیکس ویدال، ساندرو، مونیر، آلن حلیلوویچ، سرجی سامپر و جرارد گومبائو.


ویدیو مرتبط :
مسی و نیمار در بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی از بارسلونا می رود



اخبار,اخبار ورزشی ,جدایی مسی از بارسلونا

 

اخبار ورزشی - مسی از بارسلونا می رود

روزنامه مشهور مارکا در اسپانیا طی گزارشی از احتمال جدایی لیونل مسی مهاجم آرژانتینی از تیم فوتبال بارسلونا خبر داده است.

به نوشته مارکا رییس جدید بارسلونا قصد دارد رقمی معادل چهل و پنج میلیون یورو برای تمدید قرار داد لیونل مسی هزینه کند واین رقم بسیار کمتر از رقمی است که راسل قصد داشت برای حفظ این بازیکن هزینه کند بنابراین احتمال به توافق نرسیدن لیونل مسی با روئسای بارسا بسیار بالاست و شانس ادامه حضور وی را کاهش خواهد داد.

اخبار ورزشی - ورزش 3