ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارسلونا با سوارز و نیمار مقابل ویانوونسه


لوئیس انریکه لیست 18 نفره بازیکنان بارسلونا برای مصاف با ویانوونسه در کوپا دل ری را اعلام کرد.

ورزش سه: لوئیس انریکه لیست 18 نفره بازیکنان بارسلونا برای مصاف با ویانوونسه در کوپا دل ری را اعلام کرد.

همانطور که انتظار می رفت، لئو مسی که در دو جلسه تمرینی دیروز و امروز بارسلونا شرکت نکرده بود، در لیست 18 نفره بارسلونا برای بازی مقابل ویانوونسه حضور ندارد؛ با این حال نیمار و سوارز از ابتدا برابر این حریف گمنام حضور خواهند داشت.

بارسلونا در بازی رفت دور اول کوپا دل ری مقابل ویانوونسه، بدون گل متوقف شده و انریکه در نشست خبری روز گذشته خود اذعان داشته بود که برای پیروزی و قطعی کردن صعود به یک هشتم، تیمش را با تمام قوا مقابل این حریف کوچک به میدان خواهد فرستاد.

مسی که در بازی مقابل رئال مادرید پس از دو ماه دوری به دلیل مصدومیت، از نیمه دوم فرصت حضور پیدا کرده بود، در دو بازی اخیر بارسا برابر رم و سوسیداد، 90 دقیقه کامل در میدان حضور داشت و سه گل نیز به ثمر رساند؛ با این حال غیبت مشکوک او در تمرینات دیروز و امروز، باعث شد تا انریکه نام او را در لیست بازیکنان برای بازی امشب وارد نکند.


ویدیو مرتبط :
گلزنی های نیمار و سوارز برای بارسلونا - امروز آنلاین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیمار در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد



ناراحتی ستاره برزیلی از فروش گانسو به سائوپائولو

نیمار در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد

خبرگزاری فارس: رسانه‌های اسپانیایی نوشتند که ستاره برزیلی سانتوس بیش از پیش به بارسلونا نزدیک شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نیمار ستاره جوان و برزیلی سانتوس بیش از پیش به بارسلونا نزدیک شده است.

ستاره 20 ساله تیم ملی برزیل سال گذشته موفق شد به همراه باشگاهش سانتوس قهرمان لیبرتادورس شود و با 6 گل زده عنوان بهترین بازیکن پیکارهای باشگاهی آمریکای جنوبی را بدست آورد.

درخشش این ستاره برزیلی باعث شده است که از سال 2009 تیم‌های اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند و این مهاجم تاکنون به پیشنهادهای اغواکننده این تیم‌ها جواب مثبت نداده است.

پیش از این برخی رسانه‌ها از توافق سال گذشته سانتوس با باشگاه بارسا گزارشی را منتشر کرده بودند که او در پایان سال 2012 پیراهن آبی و اناری را خواهد پوشید.

پس از اعلام این اخبار البته نیمار اعلام کرد که تا پایان جام جهانی 2014 که کشورش میزبان جام جهانی فوتبال خواهد بود اقدام به ترک برزیل نخواهد کرد اما به نظر می‌رسد این ستاره جوان تصمیمش تغییر کرده است.

آنچه رسانه‌های اسپانیایی گزارش کرده‌اند نشان از این دارد که نیمار از فروش دوست صمیمی خود گانسو به سائوپائولو که هفته گذشته رخ داد، ناراحت است و به همین دلیل تصمیم دارد تا سانتوس را ترک کند.

تیم‌های پاری سن‌ژرمن، چلسی و منچسترسیتی هم به شدت دنبال جذب این مهاجم توانمند هستند اما به نظر می‌رسد شانس کاتالان‌ها بسیار بیشتر باشد.

روز گذشته نیز دنی آلوس ستاره برزیلی بارسا ابراز امیدواری کرده بود که نیمار به بارسا بپیوندد و عنوان کرده بود که دیدن نیمار در کنار مسی در بارسلونا می‌تواند بسیار جالب و جذاب باشد.

نیمار 20 ساله تاکنون در 23 دیدار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته و 13 گل به ثمر رسانده است و در مقابل لیونل مسی ستاره آرژانتینی 73 بازی ملی انجام داده و موفق شده 23 بار دروازه حریفان را باز کند.

در مقایسه بازی‌های ملی که نیمار بهتر از مسی عمل کرده در دیدارهای باشگاهی ستاره آرژانتینی فوق‌العاده بوده است.

مسی در پیکارهای باشگاهی 175 گل در 219 بازی زده است و در مقابل نیمار 48 گل در 98 بازی به ثمر رسانده است./فارس