ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارسلونا؛ كلاس درس دائمی سرآلكس فرگوسن



 

 

بارسلونا؛ كلاس درس دائمی سرآلكس فرگوسن

 

پیرمرد پرافتخار منچستر یونایتد هم‌چنان در پی آموختن

بارسلونا؛ كلاس درس دائمی سرآلكس فرگوسن

یک روزنامه چاپ بریتانیا نوشت سرمربی سالخورده و پرافتخار منچستریونایتد از کسب علم در حیطه کار خود غافل نمی‌ماند.

به نقل از روزنامه ایریش تایمز، در شرایطی که تصور می‌رود سرآلکس فرگوسن در‌آستانه 70 سالگی، مجبور به ترک فوتبال و اعلام بازنشستگی کند؛ اما وی در کار خویش خستگی را نمی‌شناسد و همچنان با کسب آموزه‌‌های جدید،‌ در تکاپوی فراگیری نکات تازه‌ای است.

این گزارش حاکی است، مربی اسکاتلندی ربع قرن اخیر یونایتد‌ها، پس از آنکه در بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پایان بهار سال جاری مغلوب بارسلونا اسپانیا شد، یکی از دستیارانش را برای این منظور بکار گمارده است.
این همکار وظیفه دارد با اقامت در شهر بارسلونا، تمام حرکات و رفتار کاتالان‌ها را زیر نظر بگیرد و در این مورد گزارش‌های هفتگی به پیرمرد پرانرژی و با انگیزه اولدترافورد ارائه کند.

در عین حال نکات علمی که پپ گواردیولا، سرمربی آبی‌و‌آناری‌پوشان برای تیمش به مورد اجرا می‌گذارد را به فرگوسن بصورت مکتوب و مصور ارائه کرده تا حتی این مقام که به زعم بسیاری از کارشناسان، بزرگترین مربی فوتبال دو، سه دهه اخیر بوده از یادگیری نکات جدید غافل نماند.

گفتنی است، در شرایطی که جایگاه مربی پرآوازه‌‌ای همچون فرگوسن برای اهالی فوتبال دنیا عیان است و مربیان جهان به او به دیده یک منبع و ماخذ بزرگ ورزشی می‌نگرند؛ اما وی در پی کشف تازه‌های فوتبالی است. حال آنکه مربیان ایرانی با توجه به اظهارات و رفتار خود در طول سال چندان که باید نسبت به موضوع بازآموزی داده‌ها و آگاهی‌ها توجه کافی از خود نشان نمی‌دهند تا چرخه علمی این ورزش محبوب کشور روندی ایستایی همچون سال‌های اخیر به خود گیرد.

 


ویدیو مرتبط :
خوب اینم یه نوع كلاس درس البته كلاس لرها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برهنه شدن استادی در كلاس درس !



برهنه شدن استادی در كلاس درس !

استاد دانشگاه میشیگان آمریكا از فرط عصبانیت از دست دانشجویان كنترل خود را از دست داده و ضمن درآوردن تمامی لباس‌هایشان در جلوی دانشجویان، شروع به فریاد زدن كرد.

در پی این اتفاق تمامی دانشجویان از ترس كلاس را ترك كردند. بعد از مطلع شدن پلیس، این استاد دانشگاه دستگیر شد و اكنون در بازداشت به سر می‌برد.

به نقل از پایگاه خبری ABC در این حادثه كسی صدمه ندیده است با این حال پلیس اجازه آزادی به این استاد را نمی‌دهد.

در چند روز گذشته چندین دانشجو با قرار دادن عكس‌های این رویداد در شبكه‌های اجتماعی باعث جلب توجه بیشتر به این رویداد شد.

یكی از دانشجویان در جزئیات این اتفاق اعلام كرد: این استاد دانشگاه كه بسیار عصبانی بود سر خود را به پنجره و دستان خود به دیوار می‌‌كوبید و همزمان كه فریاد می‌زد لباس‌های خود را جلوی چشم دانشجویان درآورد.

گفتنی است گروه مشاوره دانشگاه میشیگان ضمن عذرخواهی از تمامی دانشجویان با یكایك آنان به صورت خصوصی صحبت كرد تا این خاطره بد را از ذهن آنان پاك كند.

هنوز مطلبی درباره شرایط روانی این استاد اعلام نشده است./ایسنا