ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارسا از تیم پانزدهم جدول شکست خورد/ روزگار تلخ بدون مسی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال بارسلونا در خانه سویا از این تیم با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

عصر امروز دو تیم سویا و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های لالیگا به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که دو تیم مجموعا 12 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند، این شاگردان اونای امری بودند که با استفاده از سرعت، بارسا را اسیر ضد حملات خود کردند تا یک شکست خارج خانه دیگر بعد از مصاف با سلتاویگو را به شاگردان انریکه تحمیل کنند.

نیمه اول با وجود حملات زیاد بارسا، سویا به خوبی دفاع کرد. نیمه دوم م این بارسا بود که حمله می‌کرد اما در دقایق 52 و 58 این بازیکنان سویا بودند که توسط دهلی و ایبورا دروازه کلودیو براوو را باز کردند.

در ادامه این مسابقه باز هم این بارسا بود که حمل می‌کرد و در صدد جبران گل‌های خورده بودند که در نهایت این نیمار بود که موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه سویا را باز کند.

این دیدار با همین نتیجه به نفع سویا به پایان رسید تا موقعیت بارسا در جدول لالیگا دستخوش تغییرات زیادی شود.

 

اخبار ورزشی - فوتبال

 


ویدیو مرتبط :
بارسلونا0-2میلان | بارسا با مسی در San siro شکست خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم والیبال ایران از آمریکا شکست خورد



 

تیم ملی والیبال ایران، شگفتی‌ساز دوازدهمین دوره رقابت‌های جام جهانی والیبال در مصاف با  آمریکا در عین ناباوری در سه ست نتیجه را به حریف واگذار کرد.

 ملی‌پوشان والیبال ایران در روز نخست از مرحله سوم رقابت‌های جام جهانی از ساعت 5:30 امروز یکشنبه به مصاف تیم آمریکا رفتند. شاگردان خولیو ولاسکو پس از پایان مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی یک شکست مقابل کوبا و چهار پیروزی مقابل ژاپن (میزبان رقابت‌ها)، صربستان (قهرمان اروپا)، لهستان (تیم هشتم رنکینگ جهانی) و آرژانتین (نایب قهرمان قاره آمریکای جنوبی) کسب کرده‌اند .

ملی‌پوشان والیبال ایران که دومین حضور خود را پس از 20سال در جام جهانی تجربه می‌کنند پیش از این دیدار با سه پیروزی متوالی در این دوره از رقابت‌ها به عنوان شگفتی ساز والیبال جهان لقب گرفته‌اند.