ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارسای انریکه رکورد گواردیولا را شکست


بارسلونای تحت هدایت انریکه با تساوی مقابل والنسیا ۲۹ بازی متوالی را بدون شکست پشت سر گذاشت تا رکورد گواردیولا شکسته شود.

خبرگزاری فارس: بارسلونای تحت هدایت انریکه با تساوی مقابل والنسیا 29 بازی متوالی را بدون شکست پشت سر گذاشت تا رکورد گواردیولا شکسته شود.

شاگردان انریکه در چارچوب جام حذفی اسپانیا مقابل والنسیا در دیدار برگشت به تساوی یک بر یک دست یافتند تا کاتالان‌ها به رکورد جدیدی دست یابند.

آبی‌اناری‌های نیوکمپ در دوران حضور پپ 28 بازی متوالی را بدون شکست پشت سر گذاشته بودند و با تساوی که بارسا دیشب به دست آورد این رکورد شکست شد تا رکورد شکست ناپذیری قهرمان اروپا به 29 بازی افزایش یابد.

بارسا دیشب در دقایق پایانی از شکست گریخت و با گلی که کاپتوم در دقیقه 84 به ثمر رساند به تساوی دست یافت و راهی فینال جام حذفی شد.


ویدیو مرتبط :
بارسای شکست ناپذیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انریکه به رکورد گواردیولا رسید


بارسلونا تحت هدایت لوئیس انریکه به رکورد پپ گواردیولا رسید.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال بارسلونا با برتری دو بر صفر در والنسیا مقابل لوانته بیست و هشتمین بازی بدون شکست را پشت‌سر گذاشت.

این دقیقا رکوردی بود که گواردیولا در سال 2011 با کاتالان‌ها بدست آورده بود.

آبی‌اناری‌ها از ماه اکتبر سال گذشته تا به الان مقابل حریفان خود شکست نخورده‌اند.

انریکه امروز 100 مین بازی که سرمربی بارسا بوده است را پشت سر گذاشت.

بارسا تحت هدایت انریکه در این 100 بازی، 80 پیروزی، 11 مساوی و 9 شکست را تجربه کرده است.

این تیم مقابل حریفانش 282 بار گلزنی کرده و 72 بار هم دروازه‌اش باز شده است.

انریکه به رکورد گواردیولا رسید