ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارتومئو: رونالدینیو چهره بارسا را جهانی کرد


رییس باشگاه بارسلونا معتقد است رونالدینیو این باشگاه را جهانی کرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از موندو دپورتیو، جوزپ ماریا بارتومئو درباره اثرگذاری بازیکنان بارسلونا در ترکیب این تیم طی این سال‌ها گفت: یوهان کرایف به عنوان یک بازیکن جایگاه ما را در اسپانیا مستحکم کرد. سپس در دوران مربیگری‌اش در بارسلونا، این تیم را در اروپا مطرح کرد. رونالدینیو اما بارسا را به باشگاهی جهانی تبدیل کرد. لیونل مسی آن را ثابت و محکم کرد و نیمار نیز آینده باشگاه است.

رییس باشگاه بارسلونا در ادامه افزود: نه دیگو مارادونا و نه برند شوستر، نتوانستند بارسلونا را به این سطح برسانند.

بارتومئو درباره جهان فو‌تبا‌ل هم گفت: دنیای فو‌تبا‌ل حول دو تیم بارسلونا و ر‌ئال‌ ماد‌رید و لیگ برتر انگلیس می‌چرخد.


ویدیو مرتبط :
رونالدینیو در بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منزس: رونالدینیو یک قهرمان جهانی است



 

 

 

منزس: رونالدینیو یک قهرمان جهانی است

 

مربی 49 ساله در صحبتهایی اعلام کرد که مهاجم سابق بارسلونا شایستگی این را دارد که بار دیگر برای تیم ملی کشورش بازی کند.

مانو منزس، سرمربی تیم ملی برزیل امیدوار است که رونالدینیو بار دیگر بتواند به روزهای اوجش بازگشته و خودش را مبدل به یکی از مهره های کلیدی تیمش نماید

رونالدینیوی 31 ساله نام خودش را در فهرست بازیکنان فراخوانده شده از سوی منزس برای انجام دیدار دوستانه مقابل غنا که روز دوشنبه در لندن برگزار می شود می بیند.

رونالدینیو در جام جهانی 2010 نتوانست برزیل را همراهی کند و از تابستان گذشته تاکنون تنها 1 بار برای برزیل بازی کرده و آن هم دردیدار دوستانه تیمش مقابل آرژانتین که با شکست 0-1 سلسائو همراه بود ، بود.

البته ستاره سابق تیمهای پاری سن ژرمن و بارسلونا اکنون شرایط به مراتب بهتری دارد و در تیم باشگاهی اش فلامنگو، 15 گل به ثمر رسانده و منزس، سرمربی تیم ملی بزیل در صحبتهایی اعلام کرده که رونالدینیو شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را دارد.

منزس 49 ساله در صحبتهایی گفت:« رونالدینیو یک قهرمان جهانی است که در سال 2002 با برزیل به قهرمانی رسیده و اکنون به تیم ملی کشورش بازگشته و دلیل آن هم این است که او بار دیگر به اوج بازگشته و خیلی خوب بازی می کند. او مبدل به یکی از بهترین بازیکنان این فصل خواهد شد و موفقیتهای او در فلامنگو، می تواند به کمک تیم ملی بیاید.»

برزیل در دیدار دوستانه مقابل غنا روبینیو را در اختیار ندارد و کاکا هم به تیم ملی دعوت نشده است