ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارترا: با انریکه به همه چیز می‌رسیم


بازیکن جوان و گلزن تیم فوتبال بارسلونا گفت: با انریکه در اوج هستیم و به هر چه بخواهیم، می‌رسیم.

خبرگزاری فارس: مارک بارترا ستاره 24 ساله بارسلونا در پیروزی تیمش برابر لوانته سهمی بسزا داشت و جدا از گل زده، در چند موقعیت موفق شد خط دفاعی تیم حریف را آزار بدهد.

بارترا در پایان بازی با خبرنگاران گفت: وقتی تیمی انریکه را در اختیار داشته باشد، دیگر خیالش از همه چیز راحت است، یک مربی خوش فکر می‌تواند ایراد ده بازیکن را برطرف کند، او یک طراح تمام عیار است و با وجود انریکه برای هر بازی، برنامه ریزی خاص خودش را داریم. با چنین مربی خوبی به همه چیز خواهیم رسید.

بارترا در خصوص فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم گفت: خوشحالم که از سوی مربی برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب می‌شوم اما مثل همه اهالی بارسلونا از این که به خاطر حکم فدراسیون و یوفا تحت فشار هستیم، بسیار ناراحتم.


ویدیو مرتبط :
بارترا هم روی سرش آب ریخت!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر جهاد كشاورزی:تا ۲ سال آینده به خودكفایی برنج می رسیم



 

 

 

وزیر جهاد كشاورزی در بازدید از موسسه تحقیقات برنج كشور گفت: با كشت بذر جدید شاهد ارتقاء كیفیت برنج تا ۲ سال آینده خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خزر، دكتر خلیلیان در پاسخ به ایسنا در خصوص برنامه های وزارت جهاد كشاورزی برای خودكفایی برنج گفت: امسال تولید لاین امیدبخش برنج در گیلان اجرایی شده است و سال آینده در سطح های وسیعتر كشت خواهد شد و پیش بینی می شود با تغییر نوع بذر كه صورت خواهد گرفت شاهد ارتقاء كیفیت برنج در كشور همراه با كیفیت مطلوب باشیم و تا دو سال آینده به خودكفایی برنج برسیم.

دكتر عباس شهدی كومله ـ رییس تحقیقات برنج كشور ـ نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان این مطلب كه ۶ لاین جدید برنج را در دست معرفی داریم، گفت: كشت یك لاین جدید با نام پیثشنهادی گوهر در ۱۵ هزار هكتار از اراضی شهرستان آستانه اشرفیه اجرا شده است.

وی افزود: لاین های جدید از عملكرد بسیار خوب و كیفیت مطلوبی برخوردار هستند..... /  خبرگزارى ایسنا