ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بادامکی: اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم


کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد تاکید کرد که تیمش به سقوط فکر نمی‌کند و می‌خواهد رتبه‌ای بهتر از فصل گذشته به‌دست بیاورد.

خبرگزاری تسنیم: حسین بادامکی در خصوص شرایط پدیده در تعطیلات لیگ برتر گفت: مجبور هستیم طبق این برنامه پیش‌ برویم. تعطیلی‌های زیاد لیگ واقعا خوب نیست و فوتبال ایران را خراب می‌کند. شما می‌بینید که چقدر آمار مصدومان بالا رفته است. گاهی اوقات بازی‌ها فشرده برگزار می‌شود و وقتی بازیکنان در شرایط ایده‌آل قرار می‌گیرند، لیگ تعطیل می‌شود. هیچ‌کس اندازه بازیکنان از این تعطیلی‌ها ضرر نمی‌کند.

این بازیکن ادامه داد: تیم ملی در جای خودش محترم است، ولی باید این تعطیلی‌ها کم شود. فقط تیم‌هایی که در ابتدای فصل زمانی برای آماده‌سازی نداشتند، از این تعطیلات سود می‌برند. این برنامه‌ریزی اصلا خوب نیست و بدن بازیکنان دچار افت می‌شود.

بادامکی در این مورد که برخی معتقدند پدیده جزو کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول است، اظهار داشت: ما اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم حتی بهتر از سال گذشته نتیجه بگیریم. امیدوارم در شروع لیگ نتایج بهتری بگیریم.


ویدیو مرتبط :
تیزر املاک بادامکی 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط بهمن در پاكستان



 

مقامات پلیس پاكستان از سقوط بهمن در این كشور خبر داده و اعلام كردند: در پی این حادثه ۵۰ نفر جان باختند و مفقود شدند.



نقیب‌الله خان، یكی از مقامات پلیس پاكستان در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور، گفت: روز پنجشنبه بر اثر سقوط بهمن در یكی از مناطق شمال غرب این كشور، ۵۰ نفر از اهالی منطقه در زیر خروارها برف مدفون شدند و احتمال كشته شدن همگی آنها وجود دارد. با این حال، ماموران امداد و نجات تنها موفق شدند اجساد ۳۰ نفر را از زیر برف بیرون بكشند و ۲۰ نفر دیگر مفقود هستند.