ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باخت پرسپولیس در 45 دقیقه نخست


تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نیمه اول مقابل پرسپولیس پیروز شد.

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و نهم لیگ برتر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم پرسپولیس رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود گسترش فولاد تبریز به پایان رسید.

در دقیقه اول مسابقه بازیکنان گسترش فولاد تبریز حمله تند و تیزی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند که شوت محمد ابراهیمی از کنار دروازه سوشا مکان به بیرون رفت.

در دقیقه 11 هم ابراهیمی یک بار دیگر شانس خود را از راه دور امتحان کرد که بازهم ضربه شوت وی با فاصله کمی از دروازه سرخ‌پوشان به خارج رفت.

در ادامه ضربه دیدنی پیمنتا با شیرجه زیبای سوشا به کرنر رفت. تبریزی‌ها در دقیقه 13 مزد حملات خود را گرفتند و در دقیقه 13 جابر انصاری توانست از روی توپی که از سمت راست توسط پیمنتا برایش سانتر شد با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند تا بازی یک بر صفر به سود میزبان شود.

بازهم بازیکنان گسترش فولاد حمله کردند تا اینکه در دقیقه 25 شوت میثم نقی‌زاده از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت؛ به نظر می‌رسد شوت‌های از راه دور یکی از تاکتیک‌های فراز کمالوند در این مسابقه است.

محمد ابراهیمی یکی از بازیکنان خوب نیمه اول بود؛ وی در دقیقه 30 چند بازیکن پرسپولیس را دریبل زد، اما در لحظه آخر نتوانست ضربه دقیقی به توپ بزند.

شاگردان برانکو در نیمه اول مسابقه نتوانستند خطر جدی روز دروازه گسترش فولاد ترتیب دهند، اما در طرف مقابل شاگردان کمالوند موقعیت‌ها خوبی مخصوصاً از روی شوت‌های از راه دور روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند.

در این مسابقه برانکو به دلیل مصدومیت بنگر و غیبت نورمحمدی تغییراتی را در خط دفاعی تیمش ایجاد کرده است؛ به این ترتیب که اومانیا و حاتمی مدافعان وسط پرسپولیس هستند و خالقی‌فر در سمت راست و جعفرپور هم سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس بازی می‌کند.

احمد صالحی داور مسابقه است که به مرتضی اسدی از گسترش فولاد تبریز و مهدی جعفرپور از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. پیش از این دیدار گسترش فولاد تبریز با 28 امتیاز در رده یازدهم است و پرسپولیس 33 امتیازی در رده نهم قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
بعد از باخت پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد نوری در دقیقه 15تك گل پرسپولیس را به ثمر رساند



 

 

 

عیدی با طعم تساوی

 

 

تیم‌های پرسپولیس و پاس همدان نیز از ساعت 19:45 در حضور بیش از 18 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند كه این دیدار در نهایت با تساوی یك بر یك خاتمه پیدا كرد.

محمد نوری در دقیقه 15تك گل پرسپولیس را به ثمر رساند، اما در دقیقه 91 مهدی آقا محمدی كه در دقیقه 80 به بازی آمده بود، توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

شاهین حاج‌بابایی، داور مسابقه در این مسابقه به نادر احمدی، همت عابدی‌نژاد و وحید علی‌آبادی از پاس همدان كارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی 17 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند و پاس همدان نیز 12 امتیازی شد..../تحلیل:عصرایران