ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بابک حاتمی به پرسپولیس پیوست


بابک حاتمی مدافع راست سایپا با توافق دو باشگاه پرسپولیس و سایپا رسما پیراهن قرمز را به تن خواهد کرد.

ورزش سه: بابک حاتمی مدافع راست سایپا با توافق دو باشگاه پرسپولیس و سایپا رسما پیراهن قرمز را به تن خواهد کرد و به نقل از حسین خوش نظر سرپرست سایپا این توافق با مبلغ 250 میلیون تومان انجام شده است.

خوش نظر می‌ گوید: قرار ما مبلغ 200 میلیون تومان به اضافه دو بازیکن است و اگر این دو بازیکن به تیم ما نیایند پرسپولیس باید 250 میلیون به ما بدهد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با بابک حاتمی در تمرین پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزاد حاتمی به پرسپولیس پیوست/حاتمی: از فولاد به پرسپولیس آمدم نه از استقلال!



قراردادفرزاد حاتمی باپرسپولیس ,باشگاه پرسپولیس

فرزاد حاتمی به پرسپولیس پیوست

مهاجم سابق استقلال با عقد قراردادی تا پایان فصل به پرسپولیس پیوست.

به گزارش  ایسنا ، فرزاد حاتمی که در ابتدای فصل جاری به فولاد پیوسته بود و در نیم فصل نخست نتوانست بازی‌های زیادی برای این تیم انجام دهد، پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس به این تیم پیوست.

حاتمی فصل گذشته که در استقلال توپ می‌زد، امروز با عقد قراردادی رسمی تا پایان فصل به پرسپولیس پیوست تا در جمع شاگردان دایی قرار گیرد.

علی دایی پس از اعلام باشگاه نفت تهران مبنی بر این که رضا نوروزی را به هیچ تیمی نمی‌دهد، از باشگاه درخواست کرد با حاتمی مذاکره کند و امروز هم توافق بین طرفین حاصل شد.

 

----------------------------------------------------------

 

با کل تیم‌های مطرح ایران قهرمانی دارم، می‌خواهم با پرسپولیس هم قهرمان شوم
حاتمی: از فولاد به پرسپولیس آمدم نه از استقلال!/ رحمتی‌ و عمران‌زاده از تصمیمم راضی هستند

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مستقیم از استقلال نیامده‌ام و نیم‌فصل در فولاد بازی کردم.

فرزاد حاتمی پس از عقد قرارداد با تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تصمیم جدیدش صحبت‌های زیر را انجام داد:

چطور شد چنین تصمیمی گرفتی؟
به درخواست علی دایی با پرسپولیس قرارداد شش ماهه بستم و ارادت خاصی به دایی دارم و امیدوارم کارایی لازم را در این تیم داشته باشم و برای قهرمانی این فصل این تیم تلاش کنم.

 اما تو یک استقلالی بودی چطور شد به پرسپولیس رفتی؟
من فصل پیش در استقلال بودم و از استقلال به پرسپولیس نیامدم نیم فصل در فولاد بازی کردم و این اتفاقات هم طبیعی است. با رحمتی نزد فتح‌الله‌زاده رفتم و همان زمان هم گفتم که این آشتی‌کنان دلیل حضورم در استقلال نیست. قسمت اینجا بود که شاگرد علی دایی باشم و امیدوارم از تجربیات او استفاده کنم.

اما در آنجا رقیبی به نام سیدصالحی داری.
این اولین بار نیست با سیدصالحی هم‌بازی بودم. هم در تراکتور و هم در سپاهان با او همبازی بودم و با هم غریبه نیستیم.

فکر نمی‌کنی رحمتی و عمران‌زاده از این تصمیم تو شوکه شوند؟
رفاقت ما خارج از زمین است و خیلی فرق دارد. من مطمئنم رحمتی و عمران‌زاده هم از این تصمیم راضی هستند و حالا که به پرسپولیس آمدم به تصمیم احترام می‌گذارند.

به دربی برگشت فکر کرده‌ای؟
من تجربه بازی کردن در دربی را دارم و غریبه نیستم. از اول هم دوست نداشتم دربی‌ها مساوی شود و خدا کند این بازی برگشت برنده داشته باشد.

صحبت خاصی نداری؟
خیلی به حضور در جام جهانی فکر می‌کنم و هنگامی که با رویانیان حرف زدم به او هم این مسائل را گفتم. من با کل تیم‌های مطرح ایران کار کرده و بازی کرده‌ام. تراکتورسازی، استقلال، فولاد و سپاهان تیم‌هایی هستند که با آنها کار کرده‌ام و حالا می‌خواهم با پرسپولیس قهرمانی را تجربه کنم. از علی دایی هم ممنون هستم که به من اعتماد کرد و امیدوارم جواب اعتمادش را بدهم.

ایسنا/فارس