ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بابلی ها دنبال ماگات و رایکارد رفتند!


مسئولان باشگاه خونه به خونه به دنبال پیدا کردن جانشینی بزرگ با اسمی دهان پرکن برای اکبر میثاقیان هستند و از این‌رو شایعه شده مذاکراتی را با فیلیکس ماگات آلمانی داشته‌اند!

تابناک ورزشی: سرمربی پیشین تیم بایرن مونیخ آلمان در این تیم سرمربی علی کریمی هم بوده است و نشست اخیر مالک باشگاه خونه به خونه با علی کریمی بی‌ارتباط با این قضیه نبوده است!

فرانک رایکارد، سرمربی پیشین بارسلونا که اکنون در یک جزیره زادگاهش تیمداری می کند، نیز یکی دیگر از گزینه‌های معرفی شده به باشگاه خونه به خونه بابل و مالک بسیار متمولش است که گویا نمی داند پولش را چطور در فوتبال هزینه کند. مسئولان این باشگاه مازندرانی ، نیم‌نگاهی نیز به مربی هلندی دارند.

مسئولان باشگاه خونه به خونه خیلی امیدوارند که تیم‌شان در پایان فصل لیگ آزادگان راهی لیگ برتر شود و به این خاطر از حالا به دنبال سرمربی سرشناس خارجی هستند تا این مربی کارش را زودتر در این باشگاه آغاز کرده و با شناخت نسبی از فوتبال ایران با تیم جدیدش راهی لیگ برتر شود. البته هیچ بعید نیست با این ریسک ها همین جایگاه دومی جدول هم از دست آنها خارج شود چون موفق شدن در لیگ یک فرمول هایی دارد که فقط بزرگ بودن مربی برای دستیابی به ان کافی نیست.


ویدیو مرتبط :
شبیه رایکارد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماگات: بسيار ترسو بوديم و باختيم



 

 

ماگات: بسيار ترسو بوديم و باختيم

 

سرمربي تيم فوتبال شالكه گفت: نتيجه ديدار مقابل بايرن را چون خيلي با ترس بازي كرديم، واگذار كرديم.

فليكس ماگات اظهار داشت: وقتي تيمي بسيار با ترس بازي كند و جانب احتياط را رعايت كند، محكوم به شكست است. متاسفانه مقابل بايرن در بازي خانگي اين هفته، شالكه چنين وضعيتي داشت.
اين مربي كه فصل گذشته ولفسبورگ را به قهرماني رساند و پيش‌تر نيز سابقه هدايت مونيخي‌ها را داشت، افزود: اعتراف مي‌كنم مقابل ميهمان بيش از حد محتاط بوديم؛ در حاليكه برخي مواقع لازم است ريسك كرد. با اين شرايط، در حقيقت خود امكان دو گل حريف را مهيا كرديم.
او عنوان كرد: در بخشي از بازي، از حريف يك بازيكن بيشتر در زمين داشتيم؛ ولي اين برتري كمكي به ما نكرد. حتي متوجه نشديم بايد از كنار‌ه‌ها با سانتر از جناحين به دروازه بايرن نزديك شويم.
در اين جدال كه شب گذشته از هفته بيست‌ونهم بوندس‌ليگا در زمين شالكه انجام شد و هر سه گل آن در نيمه نخست شكل گرفت، فرانك ريبري در دقيقه 25 گل اول بازي را به ثمر رساند. يك دقيقه بعد توماس مولر، پديده جوان فصل جاري سرخ‌پوشان موفق شد مقابل 61 هزار تماشاگر حاضر گل دوم ميهمانان پرافتخار را به نام خود ثبت كند.
تيم ميزبان نيز در دقيقه 31 توانست يكي از دو گل دريافتي را توسط كوين كوراني پاسخ دهد.
در ادامه بازي گلي رد و بدل نشد؛ ولي بوردون از شالكه در دقيقه 90 و حميد آلتين‌توپ از بايرن در دقيقه 41 به علت خطا از زمين اخراج شدند.