ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بابازاده جانشین عابدزاده شد



 

 

 

بابازاده جانشین عابدزاده شد

 

صادق درودگر سرپرست تیم فوتبال استیل آذین از قطعى شدن پیوستن حمید بابازاده به این تیم به عنوان مربى دروازه بان ها خبر داد.وى گفت:

مذاکرات مسئولان باشگاه با حمید بابازاده به نتیجه رسید و او از این پس به عنوان مربى دروازه بان ها با تیم فوتبال استیل آذین همکارى خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی کامران نجف زاده با احمدرضا عابدزاده در رستوران عابدزاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عقاب نام جانشین کارلوس را هم می داند!/آیا عابدزاده پس از دیدار با دبیرکل منتقد کروش شد؟



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار عقاب آسیا

احمدرضا عابدزاده که تا چند روز قبل از کروش انتقاد نمی کرد و حتی در بدترین شرایط، تاکید می کرد که باید به این مربی فرصت داد، به ناگهان تبدیل به منتقد شماره یک او شد..

گلر اسبق تیم ملی که چند روز پیش برای گرفتن ویزای امیر پسرش به فدراسیون فوتبال رفته بود، با علیرضا اسدی دبیر کل جدید فدراسیون دیدار داشت و به ناگهان تبدیل به منتقد درجه یک کارلوس کروش شد. البته عابدزاده در مصاحبه ای که با رسانه ها داشت اعلام کرد اسدی را ندیده است ولی او اتفاقا با دبیر کل دیدار داشت و در مصاحبه اش حرف هایی زد که نشان می داد اطلاعات تازه ای هم درباره آینده نیمکت تیم ملی گرفته است.

 

اسدی در دیداری که با عابدزاده داشت به او گفت رقم قرارداد کروش بالاست و می توانند با نصف قرارداد او مربی خوبی به ایران بیاورند. عابدزاده ظاهرا در این دیدار حتی اطلاعات لازم را درباره مربی جدید تیم ملی گرفته بود چراکه در مصاحبه خود گفت: «مربی خارجی بعدی که به جای کروش می آید، بهتر از اوست.» این یعنی عابدزاده حتی با خبر بوده که فدراسیون فوتبال با چه مربی ای مذاکره کرده و با او به توافق اولیه هم رسیده است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین