ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باباجان‌زاده بر حریف ازبکستانی غلبه کرد


کشتی‌گیر وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان در گروه شانس مجدد مقابل حریف ازبکستانی پیروزی شد.

خبرگزاری تسنیم: بشیر باباجان‌زاده فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان که مقابل حریفی از کره‌‌جنوبی شکست خورده و از رسیدن به نیمه نهایی باز مانده بود، در گروه شانس مجدد به مصاف ماماسولیف از ازبکستان رفت و با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید.

با صعود باباجان‌زاده در گروه شانس مجدد، 4 فرنگی‌کار کشورمان شانس کسب 4 مدال برنز را دارند.


ویدیو مرتبط :
گزارش کشتی شانس مجدد علی ارسلان در مقابل حریف ازبکستانی 72KG

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باباجان‌زاده: به من توهین کردند و دروغ گفتند/ دوبنده تیم ملی ارث پدری‌ام نیست



بشیر باباجان‌زاده,اخبار ورزشی

انتقاد دارنده مدال برنز جهان از مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی

باباجان‌زاده: به من توهین کردند و دروغ گفتند/ دوبنده تیم ملی ارث پدری‌ام نیست

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: مربی تیم ملی با رفتار متناقضش نه تنها به من دروغ گفت بلکه توهین هم کرد.

بشیر باباجان‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره عدم حضورش در مرحله جدید اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی گفت: متأسفانه برخی رفتارها از سوی مربی تیم ملی آدم را دلسرد می‌کند. رفتارهایی می‌بینم که برایم تازگی دارد.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و نتایجی که کسب کردیم همه از کادر فنی حمایت کردیم، اما متأسفانه آنها طور دیگری رفتار کردند. زمانی‌که در اردوی آسیایی بودم چمن‌گلی به من گفت که علی‌اکبری چندین بار درخواست دعوت به اردو را داشته است، اما وی پاسخ منفی داده است و گفت فقط تو را می‌خواهم.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: من و علی‌اکبری سال‌هاست با یکدیگر رفاقت داریم و بودن او در تیم ملی برای من فرقی نمی‌کند، به خاطر حضور او هم ناراحت نیستم. با علی‌اکبری هیچ مشکلی ندارم و چندین سال با هم رفاقت داریم.

باباجان‌زاده افزود: بعد از آسیایی قرار شد از دهم اردیبهشت به اردو بیایم. خودتان را جای من بگذارید کشتی‌گیری مثل من اگر در قهرمانی آسیا ببازد، باتوجه به ناداوری‌هایی صورت گرفته، چکار باید بکند. چرا باید بگوید که به دنبال بازگرداندن علی‌اکبری به تیم ملی است؟ چمن‌گلی همیشه به من می‌گفت فقط تو، اما رفتارش چیز دیگری نشان می‌داد.

وی ادامه داد: رسول جزینی در اردوی پیش از جام جهانی به علی‌اکبری می‌گفت با آذربایجان قرارداد نبندد و در تیم ملی تمرین کند؛ هر کدام ما بهتر بودیم به مسابقات اعزام خواهد شد، مگر من آن زمان ناراحت شدم؟ اما رفتار چمن‌گلی متناقض بود؛ یک چیزی می‌گفت و طور دیگر عمل می‌کرد.

باباجان‌زاده تصریح کرد: چمن‌گلی چندین بار در اردوی تیم ملی از خواهش علی‌اکبری برای حضور در اردو می‌گوید، اما می‌گفت من فقط تو را می‌خواهم، اما نمی‌دانم چرا ناگهان تغییر عقیده داد و تصمیم گرفت علی‌اکبری را دعوت کند. به من دروغ گفتند و با این رفتارشان توهین کردند.

وی گفت: چرا بعد از باخت من در قهرمانی آسیا این موضوع را مطرح کردند؟ در حالی‌که خودشان می‌دانستند علت نتیجه نگرفتن من چه بود. مردم هم فکر می‌کنند که من ضعیف بوده‌ام. علی‌اکبری با آذربایجان قرارداد دارد و چرا باید به ایران برگردد؟

باباجان‌زاده گفت: چمن‌گلی همان اول می‌گفت در کنار علی‌اکبری تمرین کنید و هر کدام بهتر بودید دوبنده تیم ملی را بپوشید؛ مگر تیم ملی ارث پدری‌ام است. الان هم هر کس خواست به مسابقات جهانی برود باید از جنازه من رد شود. نامه‌ای برای رسول خادم نوشتم و گفتم که به علت مشکلات شخصی نمی‌توانم در اردوی تیم ملی شرکت کنم و انشالله از اردوی بعد به ملی‌پوشان اضافه خواهم شد.

وی خاطر نشان کرد:  چرا دورویی می‌کنند؟ یک حرفی می‌زنند و کار دیگری انجام می‌دهند. بعد از قهرمانی آسیا همه از کادر فنی حمایت کردیم و این رفتارها به ورزشکار بر می‌خورد. فکر کردم حتماً اشتباهی کرده‌ام که چنین رفتاری با من می‌شود./فارس