ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایکاردی در لیست خرید رئال مادرید


نام مهاجم گلزن اینتر در فهرست خرید سفیدپوشان مادریدی قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: با نزدیک شدن به پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بازار شایعات داغ است و از گوشه و کنار اخبار گوناگونی به گوش می‌رسد. روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا در این بین گزارش داد که رافائل بنیتس علاقه‌مند به جذب مائور ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر است.

گفته می‌شود نمایندگان باشگاه رئال مادرید در ماه ژانویه تلاش خود را برای جذب این مهاجم 22 ساله خواهند کرد، مهاجمی که فصل گذشته با 22 گل‌زده به طور مشترک با لوکا تونی به عنوان آقای گلی رقابت‌های سری A ایتالیا رسید.

«گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شده که رئال مادرید آماده پیشنهادی 45 میلیون یورویی به اینتر است تا سران این باشگاه ایتالیایی را برای انتقال مهاجم پیشین سامپدوریا به سانتیاگوبرنابئو متقاعد کند.

این مهاجم 22 ساله که در این فصل کاپیتان اول نراتزوری است، تا به اینجای فصل در 10 بازی از رقابت‌های مختلف سه گل برای اینتر به ثمر رسانده است.


ویدیو مرتبط :
اسکواد لیست رئال مادرید مقابل دورتموند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرخیو آگوئرو در لیست خرید رئال مادرید


فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، قصد دارد در این تابستان با چند خرید بزرگ، هواداران تیمش را هیجان زده کند و به همین دلیل، سرخیو آگوئرو، ستاره منچسترسیتی را در فهرست خریدش قرار داده است.

ورزش سه: نشریه آ.اس ادعا کرد هواداران رئال از پرز به دلیل اخراج کارلو آنچلوتی ناراحت هستند و او برای جبران این موضوع، قصد دارد آگوئرو را به سانتیاگو برنابئو ببرد.

آگوئرو زمانی که برای اتلتیکو مادرید بازی می کرد، مایل بود با انتقالی مستقیم راهی تیم اول شهر مادرید شود اما مسئولان اتلتیکو اجازه این انتقال را ندادند و این ستاره آرژانتینی به ناچار راهی منچسترسیتی شد.

با این وجود، او همچنان خانه اش در شهر مادرید را حفظ کرد زیرا مطمئن بود که روزی به این شهر بازگشت خواهد گشت. آگوئرو این فصل بالاتر از دیگو کاستا و هری کین، عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد و به خدمت گرفتن او می تواند جان تازه ای به خط حمله رئال بدهد.

البته نهایی شدن این انتقال به قیمتی که منچسترسیتی برای این بازیکن در نظر خواهد گرفت، بستگی دارد.