ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایوان زایتسف موهایش را از ته تراشید!



اخبار,اخبار ورزشی,ایوان زایتسف

ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از مسایل حاشیه‌ای اخیر تصمیم به تراشیدن موهای خود و پایان روزهای تلخ خود گرفته است..

ایوان زایتسف که همواره به خاطر شکل ظاهری موهای خود و مسایل حاشیه‌ای در کانون توجهات قرار داشت تصمیم به پایان روزهای پرحاشیه خود گرفته تا با شخصیتی جدید بار دیگر در ترکیب لاجورد‌ پوشان قرار گیرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,ایوان زایتسف

 

این بازیکن در تصمیم جدید خود موهایش را از ته تراشید تا به لحاظ ظاهری نیز تغییراتی را در رفتار وی شاهد باشیم. زایتسف چندی پیش به همراه سه بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا در آستانه مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی به خاطر بی انضباطی از سوی سرمربی این تیم کنار گذاشته شد تا حضور در مرحله نهایی این مسابقات را از دست بدهد.

این بازیکن ابتدا با ارسال نامه‌ای از هواداران والیبال ایتالیا عذرخواهی کرد و حالا با تراشیدن موهایش نشان داد مسیر تازه‌ای را برای خود انتخاب کرده است.

اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
ایوان زایتسف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پزشک شیرازی هم موهایش را تراشید +عکس



 
 اخباراجتماعی  - پزشک شیرازی هم موهایش را تراشید +عکس

یک پزشک فوق تخصص خون و سرطان اطفال و استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای راضی کردن بیمار خود به شیمی درمانی، موهای سر خود را تراشید.

به گزارش انصاف نیوز، یک روزنامه ی منطقه ای جنوب کشور نوشته که یکی از بیماران این پزشک، نوجوان 15 ساله است که گرفتار بیماری سرطان شده ولی چون موهای این نوجوان در دوره ی اول شیمی درمان ریخت، برای دور دوم از شیمی درمانی منصرف شده بود.

به نوشته ی روزنامه ی خبرجنوب، آخرین حرف او با دکتر مهران کریمی، این بود: «به شرطی حاضرم شیمی درمانی شوم که تو هم موهای خود را از ته بزنی و بدون کلاه بگردی ... آیا خودت حاضری بدون داشتن مو جلوی مردم ظاهر شوی ...؟»

دکتر کریمی هم با ماشین موهای پر پشتش را تراشید و از فردای آن روز بدون کلاه به بیمارستان رفت و بیمارانش را ویزیت کرد.

حالا بیمار 15 ساله ی دکتر کریمی با دیدن موهای تراشیده ی او لبخند به لب و راضی حاضر به ادامه ی شیمی درمانی شده، آن هم به قیمت ریختن همه ی موهای پزشک جوانش!
 

اخبار,اخبار

 

 اخبار اجتماعی -   انصاف نیوز