ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

این زن ایرانــی 60 میلیون برای یک پیراهن داد/تصویـر



یک بانوی ایرانی مقیم آمریکا که به ایران سفر کرده بود، پیراهن پرسپولیس را برای هدیه به همسرش در آن سوی مرزها به قیمت 60 میلیون تومان خرید.

 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,پیراهن پرسپولیس

 

اخبار  ورزشی  -  خرداد 


ویدیو مرتبط :
زن که پیراهن نیست!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 60 زن و مرد در 2 شركت هرمی در تهران



 

 دستگیری 60 زن و مرد در 2 شركت هرمی در تهران

 

مدیركل برخورد با شركت‌های هرمی وزارت اطلاعات گفت: شب گذشته مأموران وزارت اطلاعات موفق شدند 2 دفتر شركت هرمی را توقیف و 60 زن و مرد را كه به صورت مختلط در این دفاتر بودند را دستگیر كنند.

 

علی تقوی مدیركل برخورد با شركت‌های هرمی وزارت اطلاعات در گفت‌وگو با فارس گفت: شب گذشته دفتر دو شركت هرمی در تهران توسط مأموران وزارت اطلاعات پلمپ شد.

وی اظهار داشت: در این دفاتر 60 نفر زن و مرد كه به صورت مختلط حضور داشتند، دستگیر شدند.

این مدیر وزارت اطلاعات تصریح كرد: برخی از زنان دستگیر شده از 4 ماه پیش كه از شهرستان محل اقامت خود به تهران آمده بودند و از دفتر این شركت هرمی بیرون نیامده و تحت القائات لیدرهای این شركت بودند.

مدیركل برخورد با شركت‌های هرمی وزارت اطلاعات گفت: افراد دستگیر شده عنوان كردند كه می‌بایست با جذب مشتری جدید پول از دست رفته خود را به نوعی جبران می‌كردند.

تقوی افزود: رسانه‌ها باید در زمینه فعالیت شركت‌های هرمی و شیوه‌های به كار گرفته شده توسط آنان اطلاعات لازم را به شهروندان ارائه دهند.... / فارس