ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

این خبر برای پرسپولیسی ها خوب نیست


مهرداد محمدی با راه آهن یزدان سه فصل دیگر قرارداد دارد.

سایت باشگاه راه آهن: مهرداد محمدی با راه آهن یزدان سه فصل دیگر قرارداد دارد.

برخی رسانه ها به نقل از مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس خبر از آزاد بودن مهرداد محمدی داده و اعلام کرده اند این بازیکن رضایت نامه در دست دارد.

بدینوسیله اعلام میگردد این بازیکن سه فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه راه آهن یزدان است و مبلغ قرارداد خود را هم فراتر از 50 درصد دریافت نموده و هیچ جواز قانونی برای جدایی این بازیکن وجود ندارد و هرگونه مذاکره با وی بدون هماهنگی با این باشگاه خلاف اخلاق و مقررات است.


ویدیو مرتبط :
1 خبر بد T_T و یه خبر خوب ^_^ خدافظ:))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر «خوب، بد، زشت» برای پرسپولیسی‌ها



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - خبر «خوب، بد، زشت» برای پرسپولیسی‌ها

با توجه به وضعیت پرسپولیس در جدول و هم‌چنین بازی‌های ناامیدکننده تیم دایی نمی‌دانیم چه اسمی باید روی این خبر بگذاریم اما هر چه هست از باشگاه پرسپولیس خبری به بانک ورزش مخابره شده مبنی بر اینکه علی دایی به هیچ‌عنوان قصد ندارد استعفا بدهد.

این خبر را از زوایای گوناگون می‌توان مورد بررسی قرار داد:
خوب: هنوز هستند هوادارانی که فکر می‌کنند تنها کسی که می‌تواند سر و سامانی به پرسپولیس بدهد علی دایی است. این گروه برای حرف خود یک دلیل غیرفنی دارند؛ شهریار تنها کسی است که می‌تواند جلوی حاشیه‌سازی پیشکسوتان این تیم را بگیرد و تحرکات روی سکوها و اطراف باشگاه را خنثی کند.

بد: این خبر برای بخش عمده‌ای از هواداران پرسپولیس «بد» تلقی می‌شود. نتایج و شیوه بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که خیلی سخت می‌توان از تیم دایی راضی بود. شاید به همین بود که در یکی از معدود بازی‌های پرسپولیس، هواداران این تیم تمایل به شکست پرسپولیس برابر پدیده داشتند تا با برکناری دایی، مربی مطرحی روی کار بیاید و این تیم را از وضعیت اسفبار فعلی نجات بدهد.

زشت:علی دایی در صورت استعفا مبلغی بالغ بر 4 میلیارد تومان را از دست می‌دهد و این قطعا با روحیات شهریار منافات دارد. این خبر از آن جهت زشت تلقی می‌شود که پافشاری دایی برای ماندن در پرسپولیس را بی‌ارتباط با از دست دادن 4 میلیارد تومان ندانیم.
اخبار ورزشی - بانک ورزش