ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

این بار در تحسین سیما؛ مرسی آقای تلویزیون!



بازی بارسلونا- چلسی , تیم‌های محبوب‌ , اخبار ورزشی

 

تلویزیون ما نشان داده استاد غافلگیر کردن بینندگانش است. روزی در اوج مسابقات حساس اروپایی ترجیح می‌دهد در فوتبال را تخته کند و بینندگان مشتاق میلیونی‌اش را حسرت به دل بگذارد تا سریال‌های طنزش را به نمایش بگذارد و روزی دیگر کلکسیونی از فوتبال‌ها را برای‌مان اکران می‌کند تا همه سلیقه‌های فوتبالی را سیراب کند.

شبکه سوم سیما در حالی این هفته برنامه پخش مستقیم بازی‌های فوتبال را اعلام کرده که به نظر می‌رسد قصد بازگشت به دوران طلایی گذشته را دارد. شاید هم در واپسین روزهایی که قرار است مسابقات فوتبال از این شبکه پخش شود قصد دلجویی از بینندگانش را دارد. با افتتاح رسمی شبکه ورزش این شبکه سوم سیما خواهد بود که خیل عظیمی از بینندگانش را از دست خواهد داد. حالا شبکه سوم سیما این هفته فوتبالدوستان را سیراب خواهد کرد.

 

شنبه؛ بازگشت به جزیره

شبكه سوم سیما اول هفته با پخش بازی آرسنال و چلسی به اسقبال هفته شلوغ فوتبالی رفت. این برای بینندگانی که کم‌کم داشتند پخش فوتبال لیگ جزیره را به فراموشی می‌سپردند می‌تواند خبر خوشی باشد. سپس هواداران فوتبال وطنی به تماشای بازی پرسپولیس و سایپا نشستند. اما این پایان شنبه فوتبالی نبود. ال‌کلاسیکوی اسپانیا در راه بود تا علاقه‌مندان فوتبال در ایران نیز به مانند همه آن‌هایی که در 5 قاره جهان به تماشای ال‌کلاسیکو می‌نشینند آن را نظاره کنند.

 

یکشنبه؛ دلجویی از کالچو دوستان

اما یکشنبه نوبت هواداران فوتبال ایتالیاست تا شبکه سوم از آنان دلجویی کند. چرا که این شبکه در روزهایی که رقابت‌های کالچو بازی‌های حساسی را در پیش رو داشت از پخش این بازی‌ها دریغ کرد تا هواداران فوتبال ایتالیا را در کما فرو ببرد. حالا یکشنبه فوتبال‌دوستان لیگ ایتالیا به جای چرت عصرگاهی می‌توانند به تماشای بازی فیورنتینا – اینتر بنشینند و آخر شبی نیز بازی حساس یوونتوس – آس‌رم را به تماشا بنشینند. در خلال این دو بازی هواداران فوتبال ایرانی نیز می‌توانند بازی شاهین بوشهر و استقلال را به نظاره بنشینند.

 

سه شنبه و چهارشنبه؛ جبران همه آن بی‌وفایی‌ها

بعد از یک روز استراحت، سه شنبه و چهارشنبه تلویزیون باز هم به سراغ فوتبال خواهد رفت تا میان هفته داغ فوتبالی را برای بینندگانش به ارمغان بیاورد. بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا روز سه‌شنبه با بازی بارسلونا- چلسی آغاز می‌شود. چهارشنبه نیز بازی رئال مادرید و بایرن‌مونیخ پخش خواهد شد تا فوتبالدوستان سیراب شوند. شبکه سوم در روزهایی که لیگ قهرمانان را پخش نمی‌کرد انتقادات فراوانی را به جان خرید.

 

پنجشنبه و جمعه؛ آخر هفته با آقامصطفی و پرویزخان

اما آخر هفته متعلق به علاقه‌مندان لیگ برتر ایران است تا به تماشای تیم‌های محبوب‌شان بنشینند. بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در روز پنجشنبه و بازی استقلال با شهرداری تبریز در روز جمعه از شبکه سوم پخش خواهد شد تا هفته داغ فوتبالی این‌گونه پرده آخر خود را پشت سر بگذارد.

کاش تلویزیون همیشه برای بینندگانش اینگونه احترام قائل بود. مطمئنا سیما با محترم شمردن ذائقه بیننده‌اش ضرر نخواهد کرد.

در کنار همه انتقادات به رفتار صدا و سیما این بار باید آن‌ها را تحسین کرد..../سایت گل


ویدیو مرتبط :
وقتی امام خمینی آقای خامنه ای را تحسین می کنند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای ضرغامی! این کارها شایسته خبرگزاری وابسته به صدا و سیما نیست



 

 

آقای ضرغامی! این کارها شایسته خبرگزاری وابسته به صدا و سیما نیست

 

آقای ضرغامی! این کارها شایسته خبرگزاری وابسته به صدا و سیما نیست/ به ناموس مردم چه کار دارند؟!

جعفر محمدی - اخیراً باشگاه خبرنگاران جوان که متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی است ، تصاویری از یک دختر بدحجاب و سیگاری را در خیابان و در بین چند پسر منتشر کرده و مدعی شده است که این عکس ها متعلق به دختر "آقا و خانم متوهم" است.

این عکس ها به سرعت در فضای اینترنت منتشر شد و واکنش های متعددی را به دنبال داشت. عده ای با انتشار عکس هایی از دختر موسوی ، دروغین بودن انتساب عکس های دختر بدحجاب به دختر موسوی را ثابت کردند و برخی نیز مانند سایت الف با انتقاد از این حرکت، نوشتند که برای مقابله با "فتنه گران" نیازی به این قبیل کارهای سخیف نیست و فقط کافی است مواضع و رفتارهای آنها مورد نقد و اطلاع رسانی قرار گیرد.

نوشتار حاضر ، موضوع را نه از منظر سیاسی بلکه از این روی که نشانه ای دیگر بر گسترش بی اخلاقی در جامعه است ، مورد نقد قرار می دهد و اساساً وارد مقوله موسوی و جریان های بعد از انتخابات نمی شود.

البته اگر تصاویر منتشره ، از سوی یک وبلاگ یا سایت گمنام و بی نشانه منتشر می شد ، شاید حرجی نبود اما وقتی خبرگزاری وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی چنین اقدام سبک و زشتی را مرتکب می شود و بعد هم مراتب را به وسیله پیامک به اطلاع عموم می رساند که ایها الناس بیایید عکس های دختر بزک کزده فلانی را در سایت ما تماشا کنید ، چاره ای جز واکنش در برابر این بی اخلاقی و بی تقوایی باقی نمی ماند چه آن که اگر امروز در برابر این بدکاری ها سکوت کنیم ، بعید نیست دروغ پردازان ، فردا سراغ دختر من و همسر شما و مادر دیگری بروند و هزار دروغ بسازند تا ناموس مردم از شرشان در امان نباشد!

ایرانی جماعت ، فارغ از هر مسلک و مرامی ، نسبت به قضیه ناموس حساس است ولی عده ای تازه به دوران رسیده ، حتی این ارزش اخلاقی و اجتماعی را نیز لگدمال می کنند و البته نباید انتظار سکوت و تشویق داشته باشند.

پیشتر در مطلبی نوشته بودم که افراد را باید صرفاً در محدوده خطاهایشان نقد کرد و افزوده بودم که فرض گیریم که اصلاً موسوی ، "جاسوس کددار موساد" است (از این که بدتر نمی شود!) ،در چنان فرضی ما حق داریم او را در همین حد ، نقد کنیم و بر او بتازیم نه این که بگوییم چون او جاسوس است ، ما می توانیم هر نسبت دیگری هم بدهیم و هر کاری خواستیم بکنیم.

متاسفانه گروهی برای لجام گسیختگی خود هیچ حد و مرزی نمی شناسند و از این رو ، چون با فلانی مخالفت سیاسی و حتی مبنایی دارند ، عکس های یک دختر بدحجاب را که با پسران دست می دهد و سیگار می کشد را به نام عکس دختر فرد مورد مخالفت منتشر می کنند و بدین سان ، هم حرمت آن دختر بدحجاب را می شکنند (که گناه بدحجابی اش کمتر از دروغگویی اینان است) ، هم دختر جوان یکی دیگر را بدنام می کنند و بدتر از همه ، موضوعی به نام اخلاق و ناموس را در جامعه لوث می کنند و لابد ، کلی هم کیف می کنند با این شاهکار خودشان! کسی هم نیست به اینان بگوید که شما با فلانی مخالف هستید ، با دخترش چه کار دارید؟

متاسفانه ، کار رسانه در ایران ، با ورود افراد ناپخته ، سیاسی کار و صد البته بداخلاق و بی تقوا ، دچار یک ابتذال بی نظیر تاریخی شده است و این امر آنقدر بالا گرفته که به رسانه رسمی صدا و سیما هم کشیده شده است.

اینان ، نه تنها هیچ تعلق خاطری به اخلاق و وجدان و شرف انسانی ندارند ، بلکه حتی تعلق کار حرفه ای به کار رسانه هم ندارند ؛ نتیجه اش هم این می شود که بحث های ناموسی و خانوادگی را وارد منازعات سیاسی می کنند تا مردم ایران به این نتیجه برسند که در جامعه ای زندگی می کنند که ناموس شان ، حتی در رسانه متعلق به صدا و سیما نیز امنیت ندارد.

منتظر می مانیم تا ببینیم آقای ضرغامی ، با عوامل این فضاحت اخلاقی چه می کند؟

به راستی دارند چه بر سر اخلاق ایرانی و اسلامی ما می آورند؟!....../تحلیل:عصرایران