ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اینیستا: رئال مادرید را شکست می‌دهیم


کاپیتان بارسلونا ۳ روز مانده به دیدار حساس ال کلاسیکو اظهار داشت: به سبک کرایوف رئال مادرید را شکست می دهیم تا هدیه ای برای بزرگداشت این اسطوره باشد.

خبرگزاری فارس: بارسلونا 3 روز مانده به دیدار ال کلاسیکو  یک نشست خبری با حضور آندرس اینیستا کاپیتان کاتالان ها برگزار کرد که این ستاره اسپانیایی بارسلونا اظهار داشت که رئال را شکست می دهند تا بزرگداشتی به یاد ماندنی برای کرایوف اسطوره فقید باشگاه باشد.

اینیستا در نشست خبری خود اظهار داشت: برای بزرگداشت و یاد و خاطره یوهان کرایف اسطوره هلندی بارسلونا بهترین هدیه پیروزی مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو است. ما می خواهیم در این ال کلاسیکو با روش و سبک او پیروز شویم تا یاد و خاطره اش را زنده نگه داریم.

کاپیتان بارسلونا درباره ایام تعطیلات فیفا در این زمان سخت اشاره کرد و گفت: می دانم که این تعطیلات در زمان مناسبی نیست و زمان کافی برای آمادگی کامل برای دیدار ال کلاسیکو آماده نمی‌شود ولی ما به این ایام اهمیتی نمی دهیم زیرا هر سال این اتفاق می افتد و ما به خوبی می دانیم که چگونه برابر رئال به پیروزی برسیم.

دیدار ال کلاسیکو شنبه(14 فروردین) در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
گل اینیستا به رئال مادرید (رئال مادرید - بارسلونا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ طلسم شکست



 

 

 

رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ طلسم شکست

 

 

رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ طلسم شکست

تهران - تیم فوتبال رئال مادریداسپانیا جمعه شب در دیداری دوستانه که به مناسبت گرامیداشت "فرانس بکن باوئر" برگزار شد، توانست در ضربات پنالتی به برتری دست یابد.

به گزارش ایرنا، در این بازی که در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ برگزار شد، دو تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل دست یافتند اما رئال مادرید درضربات پنالتی موفق شد با درخشش دروازه بان خود "ایکر کاسیاس" میزبان را شکست دهد.

دیدار دو تیم اولین رویارویی مربیان آنها یعنی "لوییس فان گال" و "خوزه مورینیو" سرمربی سابق اینترمیلان بعد از فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا (چمپیونزلیگ) بود که بار دیگر برتری مربی پرتغالی را ثابت کرد.

دیشب رئال مادرید که تا کنون هرگز در آلمان به نتیجه ای بیش از تساوی نرسیده بود، طلسم شکست.

این سومین برد رئالی ها تحت مربیگری مورینیو در فاصله 15 روز مانده به آغاز رقابت های لالیگا بود با وجود این وداع تلخی را برای بکن باوئر رقم زد.

جمعه شب دو دیدار دوستانه دیگر هم برگزار شد که در عجیب ترین آنها، المپیاکوس یونان موفق شد تا با نتیجه 5 بر 1 مقابل رم ایتالیا به برتری دست یابد.

در سومین دیدار دوستانه نیز جنوآ ایتالیا 1 بر 0 اتلتیک بیلبائو اسپانیا را شکست داد.