ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اینفانتینو با خرید رای رئیس فیفا شد


رئیس جنجالی باشگاه پالرمو بار دیگر صحبت های جنجالی را مطرح کرده و می گوید رئیس جدید فیفا با خرید رای توانسته این کرسی را تصاحب کند.

ورزش سه: رئیس جنجالی باشگاه پالرمو بار دیگر صحبت های جنجالی را مطرح کرده و می گوید رئیس جدید فیفا با خرید رای توانسته این کرسی را تصاحب کند.

مائوریتسیو زامپارینی، رئیس باشگاه پالرمو، که اهالی فوتبال او را بابت اظهار نظرهای جنجالی اش می شناسند، در جدیدترین اظهار نظر خود نوک پیکان حمله اش را متوجه جانی اینفانتینو، رئیس جدید فدراسیون جهانی فوتبال کرده است.

زامپارینی گفت:" سیستم حاکم بر فیفا هیچ تغییری نکرده و رئیس جدید آن نیز عضو همین سیستم بوده است. اگر او توانسته رئیس فیفا شود، به این خاطر است که رای های بیشتری را نسبت به شیخ سلمان خریداری کرده و اگر قرار است من را بابت این اظهار نظر محروم کنند، این مسئله باعث افتخار من خواهد بود."

رئیس باشگاه پالرمو در حال حاضر نیز درگیر یک نبرد حقوقی با دیوان اداری ورزش است که می گوید زامپارینی مطابق قراردادهای بسته شده باید 15 میلیون یورو به مدیر برنامه های پائولو دیبالا، مهاجم سابق تیم خود بپردازد.


ویدیو مرتبط :
بازدید اینفانتینو از محل برگزاری کنگره‌ی فیفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینفانتینو رئیس فیفا شد / اینفانتینو: تلاش می‌کنم تا دموکراسی در فیفا حاکم شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دبیرکل یوفا با کسب اکثریت آرای فدراسیون‌ها و اتحادیه عضو فیفا بر مسند ریاست فدراسیون جهانی فوتبال نشست.

به گزارش تسنیم، انتخابات ریاست فیفا امروز (جمعه) در مقر فیفا در سوئیس برگزار شد تا جانشین سپ بلاتر به عنوان مرد اول دنیای فوتبال در چهار سال آینده مشخص شود. در ابتدا آرای لازم برای تعیین نفر اول و برنده این انتخابات به حدنصاب نرسید تا انتخابات به دور دوم کشیده شود.

براساس نتایج دور اول انتخابات، جیانی اینفانتینو، دبیرکل اتحادیه فوتبال 88 رأی، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا 85 رأی، شاهزاده علی بن آل حسین 27 رأی و ژرومه شامپاینه هفت رأی کسب کردند و این در حالی است که برای پیروزی یکی از این چهار نفر در دور اول حداقل 138 رأی لازم بود.

در دور دوم انتخابات ریاست فیفا جیانی اینفانتینوی سوئیسی با 115 رأی برای چهار سال آینده رئیس فدراسیون جهانی فوتبال شد. در این رقابت شیخ سلمان بحرینی 88 رأی به دست آورد، چهار رأی به شاهزاده علی بن آل حسین تعلق گرفت و ژرومه شامپاینه نیز رأیی به دست نیاورد.

-------------------------

اینفانتینو: تلاش می‌کنم تا دموکراسی در فیفا حاکم شود/ اجازه نمی‌دهم سیاست در فوتبال دخالت کند

رئیس جدید فیفا اظهار داشت که دموکراسی را در فضای فیفا حاکم خواهد کرد و اجازه نخواهم داد تا سیاست در فوتبال دخالت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، جانی اینفانتینو با 115 رای به عنوان رئیس جدید فیفا برای سال انتخاب شد. او پس از انتخابات اظهار داشت: تلاش می‌کنیم دموکراسی در فیفا برقرارشود. من برای تمام اعضا فیفا پیام می‌دهم و راه اصلاحات را پیش می‌گیرم.


وی افزود: در محیط فوتبال تنها بحث فوتبالی مطرح یم‌شود اجازه دخالت های سیاسی نخواهم داد. زمان اغتشاش در فوتبال به پایان رسیده است. تمام تلاش خود را می کنم تا ثبات در فوتبال پیدا شود. ما تلاش می‌کنیم که فیفا را به جایگاه اصلی‌‌اش برسانیم.

او در پایان سه بار از تمام اعضا تشکر و تقدیر کرد.