ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اینستاگرام فوتبالی ها رصد می شود


مسئول کمیته صیانت از فوتبال گفت: آشنایی با نحوه ایجاد نظم در ورزشگاه ها یکی از موارد مهم برای برگزارکنندگان مسابقات فوتبال در کشورمان است.

کاپ: حجت الاسلام علیپور ما در حال استفاده از تجربیات افسران فیفا برای تامین نظم و انضباط در ورزشگاه ها هستیم. امیدواریم این کارگاه ها در سال های آینده باز هم تکرار شود. این کارگاه باعث شده تا ما بدون واسطه با این افراد در ارتباط باشیم.

علیپور اضافه کرد: خوشبختانه کشور ما از امن ترین کشورهای آسیا و دنیاست. نعمت امنیت با لطف خداوند و حضور مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهنم حال حاضر دنیا به ویژه منطقه خاورمیانه در ایران وجود دارد.

وی درباره بازیکن هایی که موهای عجیب و غریب دارند گفت: ابتدای فصل به همه این باشگاه ها ابلاغ شده. این مسائل در هر باشگاهی رصد می شود. مسابقات فوتبال محل برگزاری کلاس های فرهنگی است و خواهش می کنم کسی به بحث خالکوبی دامن نزند. چون فرهنگ ایران اسلامی این مسائل را بر نمی تابد. اگر برخی می خواهند عامدانه یا غیرعامدانه این فرهنگ را تحت الشعاع قرار دهند خودشان ضرر می کنند و ضرر و زیان را متوجه خودشان نکنند.

علیپور گفت: با توجه به وضعیتی که فوتبال ما در حال حاضر دارد وقتی یک ورزشکار تخلفی را خواسته یا ناخواسته مرتکب شود این مسائل خیلی سریع در سطح رسانه ها تحت پوشش قرار می گیرد. به همین خاطر باید به افرادی که فایل صوتی، فیلم و یا تصاویر برخی فوتبالیست ها را در شرایطی که مناسب فضای کشورمان نیست منتشر می کنند تذکر بدهیم که تمام این رفتارها از طریق مسئولان ذیربط تحت نظر است و با متخلفان برخورد می شود.

وی درباره فعالیت اهالی فوتبال در فضای اینستاگرام گفت: ما گروهی را داریم که فضاهای مجازی بازیکنان و افراد مرتبط با فوتبال را رصد میکنند. همه چیز در این فضا تحت نظر است. بهتر است خود این افراد مراقب فعالیت هایشان در این فضاها باشند.

علیپور در این باره که یکی از بازیکنان تیم های پایه باشگاه ذوب آهن به دلیل کوتاهی پدرش از ناحیه کلیه دچارنقص عضو شده گفت: متاسفانه در یکی از مسابقات این اتفاق رخ داده بود که کارگروه سازمان لیگ این موضوع را دنبال کردند و مقام قضایی پیگیر دیر رسیدن آمبولانس است.


ویدیو مرتبط :
شبهای فوتبالی؛ صحبت های فرشاد فلاحت زاده فوتبالی بخش 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینستاگرام یک فوتبالی دیگر هک شد


اینستاگرام سرمربی گسترش فولاد توسط افراد سودجو هک شد.

خبرگزاری فارس: اینستاگرام سرمربی گسترش فولاد توسط افراد سودجو هک شد.

اینستاگرام فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد مورد حمله هکرها قرار گرفته و برخی افراد سودجو و فرصت طلب با ساختن یک صفحه جدید در این اپلیکیشن اجتماعی سعی کرده‌اند تا به نوعی از وی سؤاستفاده کنند.

البته کمالوند پس از هک شدن اینستاگرامش از اینکه از عکس‌های شخصی وی سواستفاده شود، نگرانی خاصی ندارد و فقط بابت این موضوع نگران است که از طرف وی از طریق این فضاهای مجازی، با مردم آذربایجان ارتباط گرفته شده و از طرف سرمربی گسترش با آنها گفت و گو شود.

شکرریز، وکیل کمالوند با اعلام این خبر به فارس افزود: متاسفانه اینستاگرام فراز کمالوند را هک کرده و برای او پیج شخصی درست کرده‌اند و به وسیله این کار شروع کرده‌اند با مردم صحبت کردن.

وی گفت: از اینجا از کسانی که این کار زشت را کرده‌اند و به حریم شخصی کمالوند تجاوز کرده‌اند هشدار می‌دهم فردا صبح از طریق پلیس فتا و مراجع قضایی پیگیر اعمال زشت آن‌ها خواهم بود. هک کردن صفحه دیگران و سوءاستفاده از نام آن‌ها طبق قوانین رایانه ای جرم محسوب می‌شود و از طرف قانونگذار برای این افراد حبس در نظر گرفته شده است.

وکیل کمالوند تاکید کرد: به کسانی که می‌خواهند از علاقه مردم آذربایجان به کمالوند سوء استفاده کنند هشدار می‌دهم که این رابطه و علاقه به وسیله این اعمال مجرمانه خدشه دار نمی‌شود.